Toon posts:

Problemen realtek hd audio op win xp x64

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik heb zojuist een verse windows xp pro x64 sp2 installatie gedaan op mijn computer. (hiervoor gebruikte ik x86)
Nu krijg ik het niet voor mekaar om de realtek hd audio drivers te installeren. Ik heb een gigabyte p35 ds3r.
Als ik google over dit onderwerp lees ik over een microsoft driver uaa genaamd. Deze heb ik al geprobeerd maar helpt niet om het probleem op te lossen.

Heeft iemand een idee voor dit probleem?

mvg Hidde

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Socket 775 toch? Op de Gigabyte site zou ik op http://www.gigabyte.eu/Su...Model.aspx?ProductID=2543 terecht komen, zeker weten dat je daar de audio driver vandaan hebt?

Edit: vergeten de link toe te voegen 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 18-10-2008 21:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
staan daar 2 drivers, krijg bij beiden een error.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb me probleem waarschijnlijk opgelost.
Ik heb sp2 verwijderd en nu kan ik de drivers wel installeren. Ik snap niet waarom maar dat geeft niet.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hiddeb, welkom op GoT.
We verwachten dat als je een topic opent je aangeeft wat voor foutmelding je krijgt en hoe dat je deze foutmelding krijgt. "een error" is natuurlijk dermate vaag dat niemand er wat mee kan.

Omdat dit topic niet voldoet aan de eisen die we eraan stellen gaat deze op slot. Als er nog dingen onduidelijk omtrent posten op GoT zijn kun je natuurlijk altijd eens in het PMG Beleid kijken of in de [faq]registratievoorwaarden[/faq] :)

Dit topic is gesloten.