Als je het echt niet meer zit zitten neem je toch gewoon een W...
Verwijderd
Hehe, weet jij hoe zo'n Creative setje klinkt dan?

Grtzzz
PS zal Juul blij mee zijn......
Grtzzz
PS zal Juul blij mee zijn......
jaja G-J...
beetje jaloers of niet? Ik ben benieuwd wat jij allemaal van plan bent te gaan kopen zodra jij centjes gaat verdienen...;)
beetje jaloers of niet? Ik ben benieuwd wat jij allemaal van plan bent te gaan kopen zodra jij centjes gaat verdienen...;)
Ik ben benieuw Jag...
ik wacht vol spanning af..:)
ik wacht vol spanning af..:)
Ik ben ook erg benieuwd, maar wat de uitkomst ook zal zijn.. Ik ben erg blij met mijn s4 midiland 7100 set.
debeerzietzevliegen.nl
Verwijderd
Mag ik vragen welke geluidskaart je gebruikt bij de s7100? Na een maand reviews lezen was ik van plan om de s7100 te kopen in combinatie met de 'creative sb live player 5.1'. Maar hoe meer info, hoe beter.
ik gebruik inderdaad ook en sb 5.1 en dit werkt uitstekend.Op vrijdag 23 februari 2001 19:52 schreef MarcK het volgende:
Mag ik vragen welke geluidskaart je gebruikt bij de s7100? Na een maand reviews lezen was ik van plan om de s7100 te kopen in combinatie met de 'creative sb live player 5.1'. Maar hoe meer info, hoe beter.
debeerzietzevliegen.nl
Ik had eerder gewoon een goede versterker gekocht en 2 goede speakers, dan heb je veel beter kwaliteit. Trouwens Stereo heeft beter geluidkwaliteit dan een surroundset(voor muziek dan)
Ik denk dat jij nog nooit een set van midiland gehoord hebt op een kamertje van 5 bij 5. daar kan echt geen cheap stereosetje tegenop als je dat soms denkt. (no offence)Op zaterdag 24 februari 2001 17:33 schreef Chillmeister het volgende:
Ik had eerder gewoon een goede versterker gekocht en 2 goede speakers, dan heb je veel beter kwaliteit. Trouwens Stereo heeft beter geluidkwaliteit dan een surroundset(voor muziek dan)
debeerzietzevliegen.nl
Ik heb het niet over een cheap stereo setje. Ik heb he over een Denon versterker en 2 Mission 701 speakers en een infinity subwoofer. Dat klinkt veel beter dan die midland, niet dat die midland slecht klinkt helemaal niet
Volgensmij zit je dan op een heel ander prijsniveau. Het is maar een gokje.Op zaterdag 24 februari 2001 20:20 schreef Chillmeister het volgende:
Ik heb het niet over een cheap stereo setje. Ik heb he over een Denon versterker en 2 Mission 701 speakers en een infinity subwoofer. Dat klinkt veel beter dan die midland, niet dat die midland slecht klinkt helemaal niet
valt wel mee, allemaal in de aanbieding gekocht. richersounds in Amsterdam heeft heel vaak goede audio merken voor een goedkopere prijs. je moet gewoon effe zoeken
Verwijderd
nou ik heb nu dus ook die midiland s4 7100, prima geluid hoor, alleen de lage tonen worden onder de 40 hz afgekapt. Verder vind ik de set een beetje dof klinken.
Ja, hij klinkt heel erg dof zelfs. Maar goed, als je er flink wat treble bijschroeft is dat probleem ook weer opgelost.Op maandag 24 september 2001 22:11 schreef boriz het volgende:
nou ik heb nu dus ook die midiland s4 7100, prima geluid hoor, alleen de lage tonen worden onder de 40 hz afgekapt. Verder vind ik de set een beetje dof klinken.
Ik vind het trouwens helemaal niet zo geweldig setje, maar goed, wel goedkoop.
Verwijderd
http://www.3dsoundsurge.com/reviews/7100Plus/7100Plus.html
hier staat duidelijk beschreven _wat_ voorn set dit is.
hier staat duidelijk beschreven _wat_ voorn set dit is.
K'heb de S4-8200 besteld, maar ik wacht er ondertussen al 3 weken op

Deze week hoop ik ze nog te ontvangen
Deze week hoop ik ze nog te ontvangen
Pagina: 1