Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] positie mousepointer komt niet overeen

Pagina: 1
Acties:

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 21:06

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Op een Vista PC is iets gebeurd waardoor twee programma's (tot nu toe) niet goed meer werken, één daarvan is Pinnacle studio 11/12. Alles werkt o.k. maar zodra je een tekst wilt editten opent er een nieuw "venster" (niet echt een windows-venster) In dit venster zijn sommige knoppen niet goed meer te bedienen omdat de positie van pointer niet overeen komt met de positie van klikken. Zie voorbeeld. Je kan dus wel de tekst selecteren maar niet even een ander lettertype klikken, ook met gestuntel is het erg erg lastig (het is niet alleen maar even wennen aan de verkeerde postite)

We denken dat het gekomen is nadat we aan de resolutie van het beeldscherm en de lettergrootte hebben gezeten. Maar de native resolutie beviel toch het best, dus alles staat weer in de orginele stand. Alle andere programma's werken goed, en ook pinnacle heeft goed gewerkt tot voor kort (en we dachten eigenlijk ook na de resolutie wijzigingen) Maar opeens is het dus knudde.

Iemand een idee wat we nog kunnen doen?

Wat hebben we geprobeerd:

Diverse malen een nieuwe instalatie (incl reg.claener)
Update naar V12
een check van vista voor defecte files.

wat voor pc
dell E530
vista home premium
dell 20"breedbeeld

Afbeeldingslocatie: http://kettingonline.nl/meuk/pin11.jpg

www.casarodriguillo.com

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Niemand een idee?

www.casarodriguillo.com

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:05

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb precies hetzelfde gehad in Crysis Warhead. Bleek inderdaad dat de resolutie verkeerd stond (1024x768), terwijl Vista de resolutie 1280x1024 hanteerde.

• Pinin

Pinin

Topicstarter
En wat heb je toen gedaan, want zover ik weet kan je in pinnacle nergens een resolutie instellen.

www.casarodriguillo.com

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:05

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik ken Pinnacle verder niet, voor mij was het een kwestie van de resolutie in de applicatie aanpassen. Mijn post was dan ook bedoeld om te wijzen op de mogelijkheid dat beide progs andere in andere reso's lopen, maar hoe dat bij jou aan te passen weet ik niet.