Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Terug naar XP

Pagina: 1
Acties:

• devhouse
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12-2021
Hallo,

Ik heb een computer(Acer Aspire L3600) met Vista, nu vind ik Vista niet fijn werken omdat het te traag gereageerd. Ik wil graag terug naar XP, nu heb ik van m'n oude computer(een Fujitsju Siemens) nog een cd van Windows XP liggen. Mijn vraag is dus of het mogenlijk is om die cd op mijn nieuwe computer te instraleren. Ik denk van niet omdat het waarschijnlijk hardware gebonden is. Daarom heb ik gezocht naar een nieuwe XP cd, maar ik zie dat dit zo´n 70 euro kost, en daar heb ik het geld niet voor over. Is het dus mogelijk om die cd van de Fujitsju siemens, in mijn Acer Aspire L3600 te installeren?

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Afgezien van het feit dat het misschien een Fujitsu-Siemens gebonden cd/dvd is, kan je waarschijnlijk ook niet eens activeren aangezien dat al eens gebeurd is op de Fujitsu-Siemens-pc. Dat laatste in geval van een OEM-licentie, wat ik wel vermoed.

[ Voor 14% gewijzigd door _the_crow_ op 18-10-2008 19:48 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:48
Dat hangt er vanaf, is het een gewone windows CD? Indien ja, dan is het mogelijk.

Waarom heb je het sowieso niet even geprobeerd voordat je het vraagt?

• devhouse
nee het is een recovery cd.

@SCIxX: omdat ik eerst een back-up wil maken

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Het kan, gewoon de key van je fujitsu gebruiken.

Het kan dus, maar het mag niet!

Waarom vind je vista zo traag? Hoeveel geheugen zit er in je laptop? Zoek anders eens op google naar tips en hacks voor vista, kan veel performance schelen.

• devhouse
0X55AA schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:51:
Het kan, gewoon de key van je fujitsu gebruiken.

Het kan dus, maar het mag niet!

Waarom vind je vista zo traag? Hoeveel geheugen zit er in je laptop? Zoek anders eens op google naar tips en hacks voor vista, kan veel performance schelen.
ok, mooi zo. Het gaat niet alleen om de traagheid maar ook om bepaalde games, die het niet doen, of erg traag zijn in vista.

ik ben nu trouwens bezig om hem in een Virtual computer te instraleren, zo te zien werkt het gewoon.

Edit:

In Virtual PC, zit hij nu al 30 minuten bij Apparaten instellen, 37 minuten resterend, ik kan de muis nog wel gewoon bewegen

[ Voor 10% gewijzigd door devhouse op 18-10-2008 20:04 ]

• devhouse
ik heb het in Virutal PC opnieuw geprobeerd, hetzelfde resultaat, ik denk dat ik dus XP moet gaan komen
Pagina: 1