Hallo tweakers!
De DRA-397 is een zogeheten multi-source/multi-zone audio/video receiver. Ik heb bepaalde wensen waarvan ik niet helemaal zeker is of dat met deze set gaat lukken.
wensen:
speakers op 3 plaatsen:
1: 2.1 setje voor aan de TV/DVD/NMT
2: om de andere kant van de kamer van muziek te voorzien
3: om de keuken van muziek te voorzien (met een minisetje met audio-in oid)
- deze alledrie onafhankelijk van elkaar aan of uit te kunnen zetten (bij 1 bron). (Dus of in 1 vd 3 plaatsen muziek, of in 2 vd 3, of in alledrie)
- tv/film geluid in de woonkamer, en ander geluid in de keuken.
Nou heb ik zelf al even in de specificaties gekeken ( http://www.usa.denon.com/DRA-397Lit.pdf ), en wat naar ervaringen gezocht, maar ik kan er toch niet helemaal uithalen of alles wat ik wil nou mogelijk is...
Uit de specificaties haal ik de volgende info:
Ondanks dat het een 3 zone receiver is zie ik alleen 4 versterkte uitgangen.(2 voor A, en 2 voor B, met de mogelijkheden 'A of B', of 'A&B') (Dit zijn volgens mij al 2 zone's of niet soms? Komt er sowieso hetzelfde geluid uit A en B?)
Daarnaast zie ik nog pre-amp aansluitingen voor zowel zone 2 en 3.
ik hoop dat mijn vragen een beetje duidelijk worden adh van mijn wensen...
ps, hoe noem je nou precies zo'n versterker/receiver? dan kan ik nl wat makkelijker naar alternatieven zoeken!
mocht je nou een alternatief weten dan kun je dat altijd even achterlaten natuurlijk!
De DRA-397 is een zogeheten multi-source/multi-zone audio/video receiver. Ik heb bepaalde wensen waarvan ik niet helemaal zeker is of dat met deze set gaat lukken.
wensen:
speakers op 3 plaatsen:
1: 2.1 setje voor aan de TV/DVD/NMT
2: om de andere kant van de kamer van muziek te voorzien
3: om de keuken van muziek te voorzien (met een minisetje met audio-in oid)
- deze alledrie onafhankelijk van elkaar aan of uit te kunnen zetten (bij 1 bron). (Dus of in 1 vd 3 plaatsen muziek, of in 2 vd 3, of in alledrie)
- tv/film geluid in de woonkamer, en ander geluid in de keuken.
Nou heb ik zelf al even in de specificaties gekeken ( http://www.usa.denon.com/DRA-397Lit.pdf ), en wat naar ervaringen gezocht, maar ik kan er toch niet helemaal uithalen of alles wat ik wil nou mogelijk is...
Uit de specificaties haal ik de volgende info:
Ondanks dat het een 3 zone receiver is zie ik alleen 4 versterkte uitgangen.(2 voor A, en 2 voor B, met de mogelijkheden 'A of B', of 'A&B') (Dit zijn volgens mij al 2 zone's of niet soms? Komt er sowieso hetzelfde geluid uit A en B?)
Daarnaast zie ik nog pre-amp aansluitingen voor zowel zone 2 en 3.
ik hoop dat mijn vragen een beetje duidelijk worden adh van mijn wensen...
ps, hoe noem je nou precies zo'n versterker/receiver? dan kan ik nl wat makkelijker naar alternatieven zoeken!
mocht je nou een alternatief weten dan kun je dat altijd even achterlaten natuurlijk!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2008 20:20 ]