Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik zit met het volgende. Hier in Outlook staan heel veel adressen opgeslagen. Want als ik een e-mail wil sturen en ik druk bijvoorbeeld de 'a' in krijg ik een hele rits emails die met een a beginnen, en met alle andere letters gebeurt hetzelfde. Als ik echter in het adresboek kijk staan er maar 22 mensen opgeslagen. Wat ik wil is al die honderden adressen exporteren en op andere computers invoeren. Hoe doe ik dat, want ik kan niet vinden waar die adressen zijn opgeslagen.
Bedankt

• bart1074
Niemand?

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Via een (kleine) omweg

open een nieuwe mail - Nieuw
druk op de letter waarmee het begint, en voer die adressen in als ontvanger, dan kan je ze 1 voor 1 invoeren als contactpersoon
duurt effe, maar aangezien je nog geen antwoord had :)

• bart1074
FreshMaker schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 06:10:
Via een (kleine) omweg

open een nieuwe mail - Nieuw
druk op de letter waarmee het begint, en voer die adressen in als ontvanger, dan kan je ze 1 voor 1 invoeren als contactpersoon
duurt effe, maar aangezien je nog geen antwoord had :)
Bedankt, maar dan zit je wel met het probleem dat al die contactpersonen een e-mail ontvangen.

• planB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:12
Die adressen komen hoogstwaarschijnlijk van de MS Exchange Server waarmee je verbonden bent.
Ik zou dus gewoon aan de beheerders van die server vragen of je een export van al die adressen kan krijgen.
Als je er een legitieme reden voor hebt, zullen ze daar denk ik niet moeilijk over doen.

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Die autocomplete adressen staan in een bestand met de nk2 extensie. Meestal staat deze onder c:\documents and settings\user\local settings\application data\microsoft\outlook\outlook.nk2

Een lokaal bestand dus, dat overigens niet te exporteren valt. Er zijn wel programma's om nk2 bestanden uit te lezen, maar exporteren gaat nog niet. Je kan dit bestand wel kopieren naar een andere pc.

Life is simple, make choices, don't look back...

• cor-gijs
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-09 21:02

cor-gijs

Dig further for bigger hole

outlook slaat deze adressen op in een NK2-bestand. Dit bestand kun je gewoon kopieren of eerst even bewerken. Zie hier voor meer info.

[net iets te laat :D)

[ Voor 4% gewijzigd door cor-gijs op 20-10-2008 11:51 ]

There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.

Pagina: 1