Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[Nummerbehoud]Van TF prepaid naar VF abbo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag nummerbehoud aanvragen van telfort prepaid naar vodafone abonnement.

Ik had op de vodafone site gelezen dat dit tot 3 maanden kon duren :/
Maar aangezien ik nu geen abo heb, en dus ook geen opzegtermijn, duurt het dan nog steeds zo lang?

Iemand ervaringen, of weet iemand hoe lang het ongeveer gaat duren?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:38:
Hallo,

Ik wil graag nummerbehoud aanvragen van telfort prepaid naar vodafone abonnement.

Ik had op de vodafone site gelezen dat dit tot 3 maanden kon duren :/
Maar aangezien ik nu geen abo heb, en dus ook geen opzegtermijn, duurt het dan nog steeds zo lang?

Me viendin heeft er denk maandje a 6 weken op moeten wachten. Ze beloofde eerder, maar dat lukte mooi niet :/

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op GoT :)
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:38:
De enige die je hier een antwoord op kan geven, is Vodafone. Neem eens contact met ze op.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:30
Van prepaid naar abonnement is niet zo'n probleem. Afhankelijk van de drukte bij de providers duurt dit maximaal 10 werkdagen. Gewoon een Vodafone abonnement aanvragen, aangeven dat je nu Telfort prepaid hebt en even wachten tot de goedkeuring en je krijgt je toestel :)

[ Voor 36% gewijzigd door RobbertC op 18-10-2008 18:32 ]

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05
Die 3 maanden is als je nu bij een andere provider een abonnement zou hebben. Je hebt namelijk een termijn van 3 maanden als 'uitloop' periode bij je vorige provider. Daarom kun je namelijk ook al vanaf 3 maanden voor het einde van je contract ingaan op iets nieuws, dit kan een verlenging zijn, of een aanbieding van een andere provider.

Bij prepaid ligt dit anders, hier ben je namelijk niet gebonden aan een contract. Wat je nieuwe provider (in dit geval Vodafone) van je nodig heeft is ook het simkaartnummer van je huidige Telfort prepaid kaartje. Dan vragen ze het nummerbehoud aan bij Telfort, en afhankelijk van hoelang het duurt voordat daar een reactie op komt, is jouw nummer actief bij Vodafone.

* addictive heeft 1,5 jaar bij Vodafone gewerkt, en nu bij The Phonehouse ;)

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:30
addictive schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:35:
Die 3 maanden is als je nu bij een andere provider een abonnement zou hebben. Je hebt namelijk een termijn van 3 maanden als 'uitloop' periode bij je vorige provider. Daarom kun je namelijk ook al vanaf 3 maanden voor het einde van je contract ingaan op iets nieuws, dit kan een verlenging zijn, of een aanbieding van een andere provider.

Bij prepaid ligt dit anders, hier ben je namelijk niet gebonden aan een contract. Wat je nieuwe provider (in dit geval Vodafone) van je nodig heeft is ook het simkaartnummer van je huidige Telfort prepaid kaartje. Dan vragen ze het nummerbehoud aan bij Telfort, en afhankelijk van hoelang het duurt voordat daar een reactie op komt, is jouw nummer actief bij Vodafone.

* addictive heeft 1,5 jaar bij Vodafone gewerkt, en nu bij The Phonehouse ;)
:w Hallo collega :) (nog dezelfde regio ook, winkel 133 :) )

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05
RobbertC schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:18:
[...]
:w Hallo collega :) (nog dezelfde regio ook, winkel 133 :) )
offtopic:
shop 44 hier ;)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Aub geen ge-slow-chat, daar kan bv DM voor worden gebruikt. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel!

Ik wilde het toestel bestellen via internet. Neem aan dat dit dan ook wel "normaal" zal verlopen?
De Vodafone shop zit namelijk niet bij mij in de stad :P Maar een stad verder zal ook geen drama zijn..

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2008 16:04 ]

Pagina: 1