Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wii - Guitar Hero 3 Legends of Rock Multiplayer probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Ik heb laatst bij de Mediamarkt Ede voor de Wii een game gekocht; Guitar Hero 3: Legends of Rock. In het GH3-pakket zat het spel+2 Gitaartjes en acessoires.

Beide gitaren werken goed in single player. Maar als ik multiplayer of co-op career wil doen kan ik geen tweede gitaar aansluiten. Ik heb wel 2 Wii-remotes (dôh).

Trouwens; Als ik multiplayer of co-op career kies zie ik 1 speler staan, als ik op de 2e gitaar/remote knoppen indruk zoals; 1+2 tegelijk of A+B enz. gebeurt er niks, alleen de 4 lampjes op de 2e remote gaan knipperen.

ik heb al geGoogle'd maar ik heb geen antwoord kunnen vinden..

Mvg,

David

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2008 00:13 ]

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-11 12:31

hayate666

zwaardfetisjist

Staat een van de Wii-motes die je gebruikt wel als 2e speler geconfigureerd? Dat kan je makkelijk testen door ze even handmatig te verbinden in het hoofdmenu van de Wii. Druk wel eerst bij beide Wii-motes op de rode knop die onder de batterijcover zit. Sluit ze vervolgens tegelijk aan en kijk of het dan wel werkt.

offtopic:
Laat die aanhef en afsluiting aan je posts maar zitten. Dit is een forum, geen briefwisseling ;)

[ Voor 16% gewijzigd door hayate666 op 21-10-2008 09:28 ]

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Verwijderd

Topicstarter
Yesss, hij doet het :D.

Thanks man, het probleem was eigenlijk dat ik niet wist hoe je een 2e controller aan moest sluiten :'). Gewoon Start controller instellingen en dan 2e toevoegen.

Toch bedankt, zonder jou was het niet gelukt :).