OpenBSD + zsh + cwm + tmux + Model M
Hoi AtleX, je laatste sessie begon zaterdag 18 oktober 2008 16:27
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
en
Geven aan of iemand online is, tenzij hij/zij dat heeft uitgeschakeld in zijn voorkeuren.
Makkelijkst is nu om met je muis over MY TNET te hoveren, aan de links die je dan krijgt kun je snel zien of je bent ingelogd.
[ Voor 55% gewijzigd door Cyphax op 18-10-2008 17:50 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Verwijderd
Of over de tracker. Krijg je een positioneer icoontje te zien, dan weet je dat je bent ingelogd (omdat alleen users de tracker kunnen customizen).Cyphax schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:49:
Ik denk dat ie het over de frontpage heeft hoor.
Makkelijkst is nu om met je muis over MY TNET te hoveren, aan de links die je dan krijgt kun je snel zien of je bent ingelogd.
OpenBSD + zsh + cwm + tmux + Model M
Intentionally left blank
[ Voor 8% gewijzigd door hgp op 18-10-2008 22:32 ]
Moet je wel een hybride login maken waar je ook registratie kunt starten.crisp schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:26:
Er is laatst wel geopperd om bij niet-ingelogde gebruikers het "MY TNET" rechtsbovenin te vervangen door "INLOGGEN"
Dat lijkt mij persoonlijk niets. En voor jullie ook niet want nieuwe leden lopen dan waarschijnlijk te zoeken waar ze moeten registeren.crisp schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:26:
Er is laatst wel geopperd om bij niet-ingelogde gebruikers het "MY TNET" rechtsbovenin te vervangen door "INLOGGEN"
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Het lijkt me niet moeilijker (eerder makkelijker) te vinden dan wanneer de tab als label 'My Tnet' heeft, zoals nu het geval is.Sebazzz schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 20:57:
[...]
Dat lijkt mij persoonlijk niets. En voor jullie ook niet want nieuwe leden lopen dan waarschijnlijk te zoeken waar ze moeten registeren.
Een goede plek om de gebruiksnaam weer te geven hebben we momenteel niet in de layout. Ik vind het ook niet bijzonder veel toegevoegde waarde geven. Op het forum is het belangrijker omdat het daar veel vanzelfsprekender is om er iets met je login te doen (posten, customizen, etc.). De frontpage toont daarentegen vrijwel uitsluitend redactionele content.
Dit topic is gesloten.
![]()