Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Inlogstatus vermelden op frontpage

Pagina: 1
Acties:
  • 509 views

• djohn_croot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 16:09

djohn_croot

Did you mean 'recursion?'

Topicstarter
Geachte redactie,

Is het een idee om op de pagina's van Tweakers aan te geven dat je als gebruiker bent ingelogd, zoals bijvoorbeeld op Slashdot gebeurt? Niet enorm belangrijk, maar ik vind het wel lekker makkelijk;)

OpenBSD + zsh + cwm + tmux + Model M

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Op de http://gathering.tweakers.net/ staat het al hoor:
Hoi AtleX, je laatste sessie begon zaterdag 18 oktober 2008 16:27

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 11:22
Deze
Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/offline.gif
en
Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/online.gif
Geven aan of iemand online is, tenzij hij/zij dat heeft uitgeschakeld in zijn voorkeuren.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:11

Cyphax

Moderator LNX
Ik denk dat ie het over de frontpage heeft hoor. :+
Makkelijkst is nu om met je muis over MY TNET te hoveren, aan de links die je dan krijgt kun je snel zien of je bent ingelogd.

[ Voor 55% gewijzigd door Cyphax op 18-10-2008 17:50 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Als je de layout van van de FP hebt aangepast zie je het ook meteen wanneer je eens niet ingelogd bent.

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Cyphax schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:49:
Ik denk dat ie het over de frontpage heeft hoor. :+
Makkelijkst is nu om met je muis over MY TNET te hoveren, aan de links die je dan krijgt kun je snel zien of je bent ingelogd.
Of over de tracker. Krijg je een positioneer icoontje te zien, dan weet je dat je bent ingelogd (omdat alleen users de tracker kunnen customizen).

• djohn_croot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 16:09

djohn_croot

Did you mean 'recursion?'

Topicstarter
Ik bedoelde idd iets als "Welkom <gebruiker>" of "Je bent ingelogd als <gebruiker>" ergens linksboven op de FP. Dank voor jullie reacties! Zoals ik al zei, het is geen halszaak :)

OpenBSD + zsh + cwm + tmux + Model M

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat is een featurerequest :) .

[edit]
GR >> LD

[ Voor 25% gewijzigd door Harm op 18-10-2008 22:30 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Er is laatst wel geopperd om bij niet-ingelogde gebruikers het "MY TNET" rechtsbovenin te vervangen door "INLOGGEN"

Intentionally left blank

• hgp
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-11 22:54

hgp

Ik kijk altijd even in de statusbar. Als je ingelogd bent staat er User: <username>

[ Voor 8% gewijzigd door hgp op 18-10-2008 22:32 ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

crisp schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:26:
Er is laatst wel geopperd om bij niet-ingelogde gebruikers het "MY TNET" rechtsbovenin te vervangen door "INLOGGEN"
Moet je wel een hybride login maken waar je ook registratie kunt starten.

Professionele website nodig?

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:52

Sebazzz

3dp

crisp schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 22:26:
Dat lijkt mij persoonlijk niets. En voor jullie ook niet want nieuwe leden lopen dan waarschijnlijk te zoeken waar ze moeten registeren.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Mwah het gemiddeld genie heeft er niet zoveel moeite mee om de registratiemogelijkheden bij de inlogmogelijkheden te zoeken, ze zijn wel op een manier gerelateerd.

Professionele website nodig?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Sebazzz schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 20:57:
[...]

Dat lijkt mij persoonlijk niets. En voor jullie ook niet want nieuwe leden lopen dan waarschijnlijk te zoeken waar ze moeten registeren.
Het lijkt me niet moeilijker (eerder makkelijker) te vinden dan wanneer de tab als label 'My Tnet' heeft, zoals nu het geval is.

Een goede plek om de gebruiksnaam weer te geven hebben we momenteel niet in de layout. Ik vind het ook niet bijzonder veel toegevoegde waarde geven. Op het forum is het belangrijker omdat het daar veel vanzelfsprekender is om er iets met je login te doen (posten, customizen, etc.). De frontpage toont daarentegen vrijwel uitsluitend redactionele content.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Volgens mij kan deze inmiddels wel dicht. Als je niet ingelogt bent dan is het MyTnet-menu vervangen door een "INLOGGEN" met in het submenu direct de optie om te registreren. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.