[PS3] Gezellige splitscreen / offline spellen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 11:10
Hallo,

Ik ben nu sinds een paar maanden in bezit van mijn PS3, maar het valt me op dat er bizar weinig gezelligheidsspellen zijn, om het zo maar te zeggen. Bij bijna elk spel dat voorzien is van een multiplayer modus is dat een online feature waarbij je tegen andere mensen met eigen ps3 moet spelen.
Maar wat als ik nou als ik eens met een aantal vrienden thuis een spel wil spelen - iets wat op de Wii bijvoorbeeld uitstekend kan, maar dit mis ik toch echt wel een beetje aan de PS3..

Wie heeft dus suggesties voor mij, voor leuke splitscreen of offline multiplayer spellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surkow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-10 18:24

Surkow

$µr|{0w

Singstar voldoet aan je eisen (als het genre je zou interesseren).

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:29
Buzz, LittleBigPlanet, psn games, zoals da eendjes spel Rub o dub (?), Wolf of the Battlefield Command 3.

meer weet ik even niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben veel race games geen splitscreen multiplayer? Net als fighter-games, zoals Soul Calibur 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 11:10
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:05:
Hebben veel race games geen splitscreen multiplayer? Net als fighter-games, zoals Soul Calibur 4.
Tja ik heb eigenlijk alleen ervaring met GT5 Prologue en die heeft inderdaad een splitscreen modus.

Ik ben meer op zoek naar leuke fungames, waar is crash bandycoot gebeleven?! Ik kan me herinneren dat dat een absolute topper was in de tijd van de PS1.
Singstar is niet echt mijn ding... Ik zat inderdaad wel te kijken naar Buzz, dat ziet er wel leuk uit misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cbernardini schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:14:
[...]

Tja ik heb eigenlijk alleen ervaring met GT5 Prologue en die heeft inderdaad een splitscreen modus.

Ik ben meer op zoek naar leuke fungames, waar is crash bandycoot gebeleven?! Ik kan me herinneren dat dat een absolute topper was in de tijd van de PS1.
Singstar is niet echt mijn ding... Ik zat inderdaad wel te kijken naar Buzz, dat ziet er wel leuk uit misschien.
Buzz lijkt me dan een goede optie. Verder lijkt het aanbod van dergelijke games op de PS3 redelijk mager, dan is de Wii een stuk beter.
Maar goed, Singstar is niet je ding, dan kan ik denk ik Rock Band (hoewel dat wel wat emm, mannelijker is dan Singstar :P) ook niet echt aanraden. Volgens mij is een volledige Rock Band set ook nog eens flink prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09 14:31
Resistance: Fall of Man is in splitscreen te spelen, maar of dat nou gezellig is kun je denk ik het beste zelf bepalen. Resistance 2 krijgt ook uitgebreide splitscreen opties, je kunt zelfs splitscreen online gaan spelen in de multiplayer.
Lego Indiana Jones, Lego Batman en Lego Star Wars zijn heel leuk en grappig om samen te spelen. Op PSN heb je dan nog Super Stardust HD en Toy Home, ook wel leuk om samen te doen.
Verder moet de topper natuurlijk nog komen: LittleBigPlanet!

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:39

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Blastfactor is een leuke multiplayer game (offline)
Zelf erg veel fun aan beleeft :)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:49
Dit probleem heb ik nu ook met de PS3.... zo gemis aan dit ding het is net of al je vrienden maar thuis zitten en ook een PS3 hebben.

Ik zag wel laatst face breaker en deze had 2 player mode. Soort van cartoon box spel. Vond hem wel grappig genoeg om te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik zit met zelfde probleem, maar laatst lego starwars(3+) mee genomen.
iedereen lachen van die kiddy game, maar na 10min. was 't vechten om die controller.
dus dat zie ik wel als aanrader

de nieuwe motorstorm ondersteund ook goed 2player modes (helaas alleen verticaal gesplitst)

topspin/virtual tennis die zijn relatief makkelijk om onder de knie te krijgen(30euro)

1942, oldskool flight shooter moet je wel van houden (10euro)

untold legend of dark kingdom; erg makkelijk maar wel smakelijk als je er in zit (leuke combo's enzo ook maar 20euro

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gast1981
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10 19:29

Gast1981

room with a moose!

Wij spelen ook regelmatig Tiger Woods Golf met een paar man.
Dan speel je nog steeds om de beurt, maar je hoeft niet erg lang te wachten op elkaar.
Bovendien is het geschikt, en te leren, voor iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:47

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Nog een leuke offline MP PSN klassieker: Pixeljunk Monsters. Leuk samenwerken en een beetje bekvechten om de muntjes. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Toy Home is ook erg geinig om te spellen met meerdere spelers (max 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Niet echt gezellig, maar wel erg vet in split-screen co-op: Resident Evil 5.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

Rock Band of Guitar Hero.

Ik heb heel lang een vooroordeel gehad dat het maar stom is, maar sinds een vriend het heeft gekocht zit ik zeker 1 keer per week met hem Rock Band te spelen. Laatst ook met een gezelschap Guitar Hero met de hele set gedaan. Echt een aanrader.

Als je van beat 'm ups houdt is Watchmen best leuk, alleen te makkelijk. Ik heb er samen met mijn broer wel lol mee gehad. En Army of Two, welke ik misschien te snel had afgeschreven, schijnt co-op toch wel de moeite waard te zijn.

Little Big Planet is al genoemd en is inderdaad erg leuk om met meerdere tegelijk te spelen. Het wordt nogal chaotisch, maar daarom alleen maar hilarischer.

Wipeout is split screen te spelen en ook echt waar voor je geld. Mits je van het genre houdt natuurlijk.

Buzz is ook al genoemd en echt een party game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
Dit is nou echt iets wat ik inderdaad onwijs mis!!

Killzone: geen multiplayer met vrienden op 1 systeem
GTA IV: idem
Buzz: idem, gemiste kansen > toch vet om 4 tegen 4 te spelen oid... bank tegen bank maar dan echt zeg maar.

Ik begrijp het niet. De xbox heeft dit dus wel met bijvoorbeeld call of duty > daar kun je gewoon met 4 man tegen elkaar spelen. Met Halo kan je met in elk geval twee man online mp spelen tegen anderen....

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik vind Buzz goed genoeg zoals het is, ik wil geeneens 4 kleine schermpjes zien, die vragen mogen gewoon lekker vol in beeld! :9
Rob1106 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 23:33:
Ik begrijp het niet. De xbox heeft dit dus wel met bijvoorbeeld call of duty > daar kun je gewoon met 4 man tegen elkaar spelen.
Kan zijn i.v.m. de nodige moeite die de console moet doen en/of de warmteontwikkeling die daarbij ontstaat.
Hitteproblemen nogal wat schade aanrichten aan een console. ;)
Met Halo kan je met in elk geval twee man online mp spelen tegen anderen....
Dat kan bij Resistance 2 ook. :*)

[ Voor 10% gewijzigd door OPSLAGHOND op 30-06-2009 00:14 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Pagina: 1