Ik heb een golf type 3 probleem. het zit namelijk zo
nadat we bezig zijn geweest met de radio hebben we meerdere problemen gekregen.
waaronder dat hij niet meer wil starten
je hoort hem wel rond draaien .
de distributieriem draait ook rond en ontsteking werkt ook ( proef ondervonden.. best schrikken.. )
het lijkt erop dat de brandstof pomp niet werkt
als ik hem probeer te starten en de koppeling iets laat opkomen wil hij ook wel vooruit maar starten heeft hij geen zin in.
we waren in het dashboard een kastje tegen gekomen met vrij veel drukknopjes.
deze heeft ook 2 ledjes; groen en rood.
voordat we met de radio bezig zijn gegaan was deze op groen en nu knipperd deze rood.
aangezien het dus erop lijkt dat dit het probleem is hebben we van alles geprobeerd te drukken maar we weten gewoonweg de code niet. vorige eigenaar gebeld maar deze wist niet eens dat deze bestond.
mijn vraag dus. is er een manier om dit allemaal te resetten of is er een algemene code ( waarschijnlijk niet..) of kunnen we hem omzeilen ?
nadat we bezig zijn geweest met de radio hebben we meerdere problemen gekregen.
waaronder dat hij niet meer wil starten
je hoort hem wel rond draaien .
de distributieriem draait ook rond en ontsteking werkt ook ( proef ondervonden.. best schrikken.. )
het lijkt erop dat de brandstof pomp niet werkt
als ik hem probeer te starten en de koppeling iets laat opkomen wil hij ook wel vooruit maar starten heeft hij geen zin in.
we waren in het dashboard een kastje tegen gekomen met vrij veel drukknopjes.
deze heeft ook 2 ledjes; groen en rood.
voordat we met de radio bezig zijn gegaan was deze op groen en nu knipperd deze rood.
aangezien het dus erop lijkt dat dit het probleem is hebben we van alles geprobeerd te drukken maar we weten gewoonweg de code niet. vorige eigenaar gebeld maar deze wist niet eens dat deze bestond.
mijn vraag dus. is er een manier om dit allemaal te resetten of is er een algemene code ( waarschijnlijk niet..) of kunnen we hem omzeilen ?