Weet iemand of de HP 5P actieve termination heeft, zodra ik mijn scanner aan mn ADaptec 2930 hang, is mn Ultraplex32 verdwenen uit windows. M'n DVD en brander zijn er nog wel. Ik heb contact opgenomen met Plextor, en die willen weten of ie actieve termnination heeft.
mm... www.hp.com om te kijken of je scanner actief of passief terminating heeft?
enne, id's toch wel goed staan??
t lijkt me eerder dat je scanner en plex op 'tzelfde id staan, omdat je rest van je scsi shit wel werkt
enne, id's toch wel goed staan??
t lijkt me eerder dat je scanner en plex op 'tzelfde id staan, omdat je rest van je scsi shit wel werkt
Als het goed is zit er een switch op, voor de termination.
Kijk of je anders het ID kan veranderen van 1 van de apparaten.
Kijk ook of de SCSI kaart niet van intern automatisch op extern gaat, de kaart kan ook automatisch terminaten dacht ik.
Als je dus iets extern aansluit dan gaat intern uit.
kijk of de kaart ook zelf geterminate is, dit moet dus niet...
Kijk of je anders het ID kan veranderen van 1 van de apparaten.
Kijk ook of de SCSI kaart niet van intern automatisch op extern gaat, de kaart kan ook automatisch terminaten dacht ik.
Als je dus iets extern aansluit dan gaat intern uit.
kijk of de kaart ook zelf geterminate is, dit moet dus niet...
Verwijderd
Ik heb even voor je gekeken (heb namelijk ook een 5P
) en er zit geen switch op, hij is namelijk auto-terminated. Dus daar kan het niet aan liggen.
Check je Id's even en kijk of de kaart niet geterminated is. Anders kun je inderdaad rare dingen krijgen
Check je Id's even en kijk of de kaart niet geterminated is. Anders kun je inderdaad rare dingen krijgen
Id's zijn goed, op de site van HP heb ik al gekeken, en niks kunnen vinden. En de SCSI kaart staat op automatische termination, dit veranderen heeft ook geen effect
Pagina: 1