Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[AUDIO] Realtek drivers crash bij install

Pagina: 1
Acties:

• Appeltaart
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05 14:58
Goedenmiddag,

ik heb tijdje geleden pc geformat en nu wil ik de sounddrivers installeren echter telkens als de install van de nieuwste realtek driver klaar is stopt de pc ermee en doet hij instant reboot (zowel via apparaatbeheer -> stuurprogramma bijwerken als bij installatie van de drivers apart). Daarna start hij weer op en zegt dat er ernstige fout is op getreden. Voor de format deed de geluidskaart het nog wel, er is nu wel een andere versie gebruikt (wel beide win xp). Zou het kunnen dat de geluidskaart 'ineens' kapot is ? of is die nieuwe windows install gewoon niet helemaal gelukt ... Toen ik in 1ste instantie via apparaat beheer de drivers bijwerkte kon hij een aantal .sys files en bijv. SOUNDMAN.exe niet vinden, vervolgens de .exe geinstalleerd (aan het eind reboot hij) en toen hij opnieuw opstartte en ik het via apparaatbeheer weer probeerde vond hij die files wel, echter net voor hij voltooid was stopte hij er weer mee en reboot weer ...

*edit* de kaart die erin zit is mij onbekend, de pc is een packard bell systeem en enigszins veroudert wel ..., weet ook niet of hij geintegreert is ..*

[ Voor 7% gewijzigd door Appeltaart op 18-10-2008 15:22 ]