Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een Cowon D2 iAudio gekocht . Mijn vraag is : als ik de radio aandoe dan krijg ik 1 tot 1,5 minuut storing / de storing verdwijnt langzaam. Bij opnieuw het scherm aanraken komt het weer terug. Heeft iemand anders dit ook of weet iemand hoe ik dit moet verhelpen. Ben niet erg technisch.

Bij voorbaat bedankt voor eventuele reactie
Carla

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi Carla, welkom op GoT :)

We verwachten hier enige vorm van eigen inzet/initiatief voordat je hier een topic opent. Wat voor firmware-versie heb je bijvoorbeeld? Heb je geprobeerd de firmware te updaten? Heb je een reset geprobeerd? Dat zijn toch wel dingen die je geprobeerd moet hebben alvorens je hier aanklopt.

Het verzoek dus of je je topicstart wat kunt aanvullen met relevante informatie :)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:59
Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:46:
als ik de radio aandoe dan krijg ik 1 tot 1,5 minuut storing / de storing verdwijnt langzaam. Bij opnieuw het scherm aanraken komt het weer terug.
Is er toevallig ook nog een verband met het backlight van je scherm? (Ik zou me zomaar kunnen voorstellen dat deze langzaam dimt - net zoals je storing langzaam verdwijnt - en dat deze weer op volle sterkte aanspringt als je het scherm aanraakt...)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+