onlangs heb ik een nieuw systeem aangeschaft deze heb ik in elkaar gezet zonder problemen. maar toen ik het hele systeem aanzetten bleef deze even draaien en viel vervolgens weer uit, de ene keer langer draaiend dan de volgende keer geen beeps geen beeld.
het systeem:
misschien dat er iemand is die zegt van ja dat kan ook niet of je moet t zo doen alles is welkom.
mogelijke fout ontdekt op pin 17 van mijn 24 polige connector van de voeding ontbreekt het connectortje.
deze pin is voor gnd. weet niet of het erg is. maar het lijkt me dat alle 24 een contact punt moeten hebben.
met vriendelijke groet,
R van Duijn
het systeem:
- Gigabyte GA-EP45-DS3
- Intel Core 2 Duo E8500
- Corsair 2x2GB DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0 Tw.X D.
- Corsair Powersupply CMPSU-450VX 450W
- Samsung 500GB SATA300 16MB, HD502IJ
- Asus Videokaart PCI-e Radeon HD3650 512MB SilentMG 2xDVI
- Samsung DVD-/+/RAM SH-S223F
- de pwr switch los gehaald en zelf contact gemaakt voor het geval de switch blijft hangen
- geheugen uit dual channel gehaald 1 bankje gebruikt beide bankjes geprobeert
- geheel gestript tot het minimum proc mobo mem pc blijft zelfde doen
- gecheckt of proc koeller er goed opzit
- oude ide hd aangesloten ipv sata
- videokaart uit pci-e 2.0 16x verplaatst naar 8x
- zonder videokaart gedraaid en dat zo met alle onderdelen die niet cruciaal zijn
- insert ingedrukt gehouden tijdens boot(stond ergens op forum
- met 2x2 connector voor proc geprobeerd
misschien dat er iemand is die zegt van ja dat kan ook niet of je moet t zo doen alles is welkom.
mogelijke fout ontdekt op pin 17 van mijn 24 polige connector van de voeding ontbreekt het connectortje.
deze pin is voor gnd. weet niet of het erg is. maar het lijkt me dat alle 24 een contact punt moeten hebben.
met vriendelijke groet,
R van Duijn
[ Voor 11% gewijzigd door R!K? op 18-10-2008 14:57 ]
i am the toast king whom rules over the moon!