Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] No signal na ATI driver installatie 4870*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een nieuwe pc in elkaar gezet met onderstaande onderdelen. Vista Ultimate geinstalleerd met SP1. Na het installeren van de Catalyst 8.1 drivers liet ik de pc rebooten. Maar nu komt het.. als mijn Windows logon scherm tevoorschijn moet komen springt de monitor op "No Signal". Ik hoor wel het opstartgeluid. Windows start dus wel door naar mijn bureaublad maar zonder beeld. Op GOT gezocht en kreeg de tip om mijn monitor middels een vga kabel te verbinden. Ik heb hierbij gebruik gemaakt van een DVI -> VGA tussenstukje. Hiermee kreeg ik wel beeld. Heeel apart.. 8)7 Volgens een mede tweaker zou Windows dit veroorzaken en de DVI poort uitschakelen maar daar bleef het bij. Zoals jullie wel begrijpen laat ik het hier niet bij zitten en wil dit probleem verholpen hebben. Heeft iemand enig idee hoe dit veroorzaakt wordt en op te lossen is?

Ps. Heb nog niet gebrobeerd om de GPU op een andere pc te testen. Doe dit zsm. en laat weten hoe dat uitpakt. Denk alleen niet dat het daar aan ligt omdat het een gloednieuwe kaart is.

Verwijderd

Topicstarter
Update: heb inmiddels ook XP64 draaien en heb dan geen problemen. Heb mijn 2 Samsung hd502ij schijven ook van de RAID0 afgehaald. Dit zou ook de oorzaak kunnen zijn maar daar ben ik nog niet helemaal zeker van...