Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Als je een matrox koopt kan je deze op clone zetten...
-> in begin zie je nix, maar dan wel (drivers geinitiliseerd)
anders moet je het met een snelkoppelingen, deze kan je natuurlijk in het start menu knallen
-> in begin zie je nix, maar dan wel (drivers geinitiliseerd)
anders moet je het met een snelkoppelingen, deze kan je natuurlijk in het start menu knallen
if broken it is, fix it you should
Aha. Ik heb wel een Matrox DH, maar die zit in m'n 'echte' bak, en aangezien de G4x0 niet in PCI verkrijgbaar is (de desktop heeft geen AGP poort) dacht ik aan zo'n MX met tv-out. Ik zelf heb er niet zo veel vertrouwen in dat 't met een normale TV-out vga kaart lukt, maar wie weet.
Mijn bak met G400 staat veel te ver van m'n TV, en telkens met zo'n volgebouwde bigtower te slepen ontneemt mij vaak de zin in een film, vandaar het idee met de desktop (past mooi onder de TV)
Mijn bak met G400 staat veel te ver van m'n TV, en telkens met zo'n volgebouwde bigtower te slepen ontneemt mij vaak de zin in een film, vandaar het idee met de desktop (past mooi onder de TV)
Ik heb in m'n laptop een ATI chipset zitten en ik kan gewoon instellen dat m'n TV als 'monitor' wordt gebruikt en niet m'n laptop, allebei aan kan natuurlijk ook. Maar zodra de drivers dus geinitialiseerd worden springt de TV aan.. ideaal dus.. Misschien zit dat ook op die normale ATI kaart.
Hmz, als de computer al geen AGP heeft, is 'ie dan verder wel snel genoeg om DivX te verwerken..? Zelfs DVD heeft nog best een beetje processorkracht nodig..Op donderdag 22 februari 2001 22:47 schreef abbadon het volgende:
*knip*
(de desktop heeft geen AGP poort)
PII400MHz en 192MB, dat moet genoeg zijn.Op vrijdag 23 februari 2001 12:02 schreef Obi het volgende:
[..]
Hmz, als de computer al geen AGP heeft, is 'ie dan verder wel snel genoeg om DivX te verwerken..? Zelfs DVD heeft nog best een beetje processorkracht nodig..
Yep, is indeed genoeg. Zie mijn voorgaande opmerking als niet-gedaanOp vrijdag 23 februari 2001 14:40 schreef abbadon het volgende:
[..]
PII400MHz en 192MB, dat moet genoeg zijn.
Anders zet je er een ega kaartje naast met composite-uitgang: werkt goed onder POST, biossettings en dos. Dan laat je in Win98 het beeld meteen naar je tv zetten. heb je volgens mij alle "gaten" gevuld
diskeltische lurker
Dat klinkt hoopvol 'technopeuter', alleen weet ik niet precies wat een ega kaartje is. een soort vga of TV kaart?
Als ik mijn computer (met Asus Geforce 256) opstart zonder monitor maar met TV dan wordt die gewoon automatisch gebruikt ipv de monitor.
als het niet automatisch werkt, dan zet je er toch een proggie op (automate bijvoorbeeld), dat de computer na het opstarten automatisch laat overgaan op tv?
Verwijderd
Ik heb ook een MX(asus v7100tv/out), en daar kan je gewoon de tv/out als clone instellen, net zoals bij je matrox. No probleme dusOp donderdag 22 februari 2001 22:47 schreef abbadon het volgende:..........
dacht ik aan zo'n MX met tv-out. Ik zelf heb er niet zo veel vertrouwen in dat 't met een normale TV-out vga kaart lukt, maar wie weet.
............
Pagina: 1