Toon posts:

Inlogprobleem bij PES2009 (PC)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik kan niet inloggen bij PES2009 op de PC:

Elke keer als ik mn game-id en password invoer en probeer in te loggen krijg ik de melding ''an error has occured"zonder verdere specificatie. Ik heb al wel een paar keer in kunnen loggen maar nu dus niet meer. Heb al een stuk of 50x geprobeerd.

Heb verder een nieuwe konami-id/game-id aangemaakt (ook weer lekker omslachtig gedoe) maar dit helpt helemaal niks.

Ik gebruik een gekochte versie van het spel.

(begin toch het angstige gevoel te krijgen dat Konami helemaal niks heeft geleerd van het pes2008 debacle, kan ook al niet op een fatsoenlijke resolutie spelen zonder dat m'n systeem crashed, is deze release soms een BETA vraag ik me af?)

Iemand enig idee waar dit in ieder geval aan kan liggen?

Alvast bedankt!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:43
Ik heb ook een legale versie en exact hetzelfde probleem. Nu heb ik wel kitserver gebruikt. Misschien dat daar ergens het probleem inzit?

Verwijderd

heb dat probleem ook, heb het 30x geprobeerd mijn instellingen zijn goed heb ook 2 veschillende id's maar steeds die melding ook.

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:43
Het lijkt een beetje willekeur, want vanmiddag lukte het hier ineens wel om online te komen...

Experiment: Probeer eens in te loggen als de settings op 'window mode' staan...

[ Voor 30% gewijzigd door Moody2204 op 19-10-2008 19:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Leuk man, PES 2009, 14 oktober gelijk gehaald vertrouwend op de woorden van die domme chinees Seabass dat online "nu echt goed zal gaan werken want daar hebben we alle aandacht aan besteed blablabla", kan ik verdomme NOG STEEDS NIET online komen. Het is verdomme 22 oktober, Konami reageert niet op mijn emails waarin ik vraag om een oplossing, de winkel wil eht spel niet meer terugnemen omdat de termijn inmiddels verstreken is...

Laat zulke verwensingen maar, en Seabass is een slimme Japanner ;).

[ Voor 9% gewijzigd door PromoX op 22-10-2008 13:37 ]

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Even een vraagje aan jullie om wat onduidelijkheid weg te nemen. Je moet tijdens het inloggen ook je registratie code invullen, toch? Hebben jullie dat in hoofdletters gedaan, dat bleek namelijk veel van de problemen te zijn vorig jaar. :)

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses voor mijn verwensingen, ik voel me redelijk "genaaid"na 2 jaar trouw weer PES gekocht te hebben en niet fatsoenlijk online te kunnen spelen.

En ja, alles staat in hoofdletters.
Het gekke is dat ik wel even heb kunnen inloggen voordat de servers officieel draaiden, toen crashde het spel en sindsdien is het onmogelijk om nog in te kunnen loggen
Pagina: 1