Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• komani86
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-11-2021
Hey mede-tweakers,

Ik was even rond aan het kijken voor games voor de HTC Touch Pro.
Aangezien nintendo DS Brain Challenge 2 heeft en ik die maar al te graag wil spelen op de HTC Touch Pro, was ik op zoek naar DS emulators voor de PPC..
Ik kwam terecht op de site http://nocash.emubase.de/gba.htm ..
Ik heb nog geen tijd gehad om te testen of dit op PPC werkt en of je dan NDS roms kan afspelen, maar als dat wel zou zijn.. zou het wel lekker zijn..

Heeft iemand ervaring met het spelen van games via emulator (SNES/GBA/NDS) op pocket pc's? Zo ja, hoor ik het graag.. en als het mogelijk is geef een hint what to google on.. ;)

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:56

BioHazard

*\o/*

Nintendo DS op een PPC? Vergeet het voorlopig maar. En verder, ik weet niet of dit mag op Tweakers.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 22:43
1 volgens mij mag het niet hier op tweakers
2 Hoe wil je in godsnaam alle controls gaan gebruiken? Zelfs de snes roms waren gewoonweg niet te spelen door de controls

• komani86
Oh ik dacht dat het alleen verboden was pirated stuff te posten, dit is gewoon freeware dacht ik...
En ik geef geen directe links ervoor..
Wel jammer om te horen dat het niet gaat lukken.. en de htc touch pro heft een keyboard... dat zal schelen hellboy :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
komani86 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:06:
Oh ik dacht dat het alleen verboden was pirated stuff te posten
URLs staan we idd niet toe, maar erover praten staan we wel toe (zie het als grijs gebied; als het te veel naar het zwarte gaat, dan grijpen we in). :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• komani86
Dus dat, deed niets verkeerd :) Maar goed, terug naar de topic..
Ik zat te kijken naar SNES emulators, en ben een goede tegengekomen uit 2007.. het is echter vervelend om met een touch pro het proberen te besturen omdat er geen landscape mode is, en het keyboard (op de pijltjestoetsen na) niet herkend word.... zucht.. heb me er verder niet in verdiept.

Ik zat ook te kijken naar veel JAVA games voor de touch series.. die hebben vaak een 240x320 resolutie.. Dat is wel jammer want op de HTC Touch Pro is dat erg lelijk (het scherm is 25% van de 100% gevuld)
Weet iemand een manier om JAVA games te upscalen (naar 480x640) zodat je touch games ook op de Diamond/Pro kan spelen? Ik heb ernaar lopen zoeken maar niets gevonden..
Pagina: 1