Toon posts:

inlogen op extern netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

Verwijderd

Topicstarter
hey allemaal,

ik heb een probleem ik heb nu ongeveer een week bij men vakantiehuis in frankrijk camera bewaking.
deze werkt perfect en sinds gister heb ik hem aangesloten op mijn router (netgear) deze is weer aangesloten op een alice modem (sagem) dit alles loopt natuurlijk via een franse internet provider.
nu is hij aangesloten en reageert de video reciever in mijn eigen netwerk op het ip adres 192.168.1.220
nu wil ik van mijn huis in nederland inloggen op deze reciever wat vul ik in internet explorer in op de command line.

alvast bedankt en groeten krijn :)

• LeLo
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Als je nu ook internet explorer gebruikt in Frankrijk, zul je poort 80 en/of 443 vanaf de router/modem moeten forwarden naar je camerabewaking systeem. Daarna zou dit vanaf internet bereikbaar moeten zijn door je externe IP adres in te vullen. Dit kun je weer zien door www.watismijnip.nl te bekijken. Let wel op dat niet alle providers een statisch IP adres uitdelen, dus dat dit IP adres wellicht wijzigt in de toekomst...

Verwijderd

Topicstarter
in mijn instelling van de video reciever staat idd dat ik poort 80 moet opengooien heb ik gedaan in de modem met als ip adres 192.168.1.220 enig idee hoe ik in mijn netgear router kan komen ???

alvast bedankt

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

With him ^^
Verder had je dit prima in de FAQ van netwerken kunnen vinden, en heet dit niets met PNS te maken..

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:18:
enig idee hoe ik in mijn netgear router kan komen ???
alvast bedankt
Dat kan je in de handleiding van je router vinden.. GoT is geen helpdesk hoor :|

Dit topic is gesloten.