• Deviruchi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-05 23:45
Ik heb een verse installatie van Windows Vista Ultimate x64. Zolang ik geen video kaart drivers installeer is alles perfect, dan gaat mijn muis en alles gewoon vloeiend.

Installeer ik echter de drivers ( 8.10 of 8.9, maakt niet uit ) dan stottert mijn muis als ik hem beweeg en schermen stotteren ook met maxi- en minimaliseren. Dit lijkt me dus een conflict te zijn met ATi en Vista x64, is iemand hier bekend mee?

Misschien ook goed om te vermelden dat ik eerst een error krijg bij het installeren van de drivers over de C++ 2005 runtime, na een aantal maal rebooten ( na installeren andere drivers ) lukte het ineens wel en begon hij dus met stotteren.

Ik heb al de drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd, en als de drivers niet geinstalleerd zijn werkt het perfect, staan de drivers erop dan gaat het stotteren.

Ik hoop dat één van jullie weet hoe ik dit op kan lossen, of in ieder geval aan kan geven waar het probleem zou kunnen liggen.

Edit: Het is dus niet alleen mijn muis die stottert, ook schermen die ik versleep etc. stotteren bij het bewegen. Heb echt geen idee hoe ik het op moet lossen en ik stoor me er verschrikkelijk aan.

[ Voor 9% gewijzigd door Deviruchi op 17-10-2008 23:06 ]