Als paardenliefhebster leek het mij leuk om een adverteersite te bouwen met alleen paardenadvertenties.
Het was volledig hobbymatig bedoeld dus wilde ik er geen geld in investeren.
Ik ben destijds op zoek gegaan naar mogelijkheden om iets dergelijks op te zetten.
Na het zien van een demonstratiefilmpje van Ruby on rails ben ik daarmee verder gegaan en is er een site ontstaan genaamd *knip*
Daarna heb ik nog een aantal sites ontwikkeld zoals een site voor een kennis *knip*
Inmiddels heb ik een paardenstartpagina en een contentmanagmentsysteem ontwikkeld die gebruik maakt van FCKeditor. alle sites zijn in ruby on rails geschreven
*knip*
*knip*
Op dit moment ben ik aan het orienteren naar mogelijkheden om me Professioneel bezig te gaan houden met Ruby on Rails
Mijn vraag is
Wat zijn op dit moment de mogelijkheden met ruby on rails.
Is er vraag naar ruby on rails ontwikkelaars.
Er is genoeg vraag naar PHPers.
Moet ik misschien eerst PHP leren of kan ik me beter in een andere taal verdiepen
Het was volledig hobbymatig bedoeld dus wilde ik er geen geld in investeren.
Ik ben destijds op zoek gegaan naar mogelijkheden om iets dergelijks op te zetten.
Na het zien van een demonstratiefilmpje van Ruby on rails ben ik daarmee verder gegaan en is er een site ontstaan genaamd *knip*
Daarna heb ik nog een aantal sites ontwikkeld zoals een site voor een kennis *knip*
Inmiddels heb ik een paardenstartpagina en een contentmanagmentsysteem ontwikkeld die gebruik maakt van FCKeditor. alle sites zijn in ruby on rails geschreven
*knip*
*knip*
Op dit moment ben ik aan het orienteren naar mogelijkheden om me Professioneel bezig te gaan houden met Ruby on Rails
Mijn vraag is
Wat zijn op dit moment de mogelijkheden met ruby on rails.
Is er vraag naar ruby on rails ontwikkelaars.
Er is genoeg vraag naar PHPers.
Moet ik misschien eerst PHP leren of kan ik me beter in een andere taal verdiepen
[ Voor 38% gewijzigd door Rukapul op 17-10-2008 23:00 ]