Toon posts:

Monitoring / Patch Software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar software om verschillende servers (windows en linux) te monitoren. (resources, services, enz) En daarbij de mogelijkheid om de windows servers en werkstations te patchen.

Ik beheer op een aantal locatie's en verschillende bedrijven servers, het zou dan makkelijk zijn dat ik ergens een centrale server heb waar de software op draait.

Wie heeft ervaring met dit soort software? En welke is de beste?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik zou zeggen: neem eerst eens een kijkje in de voorgaande delen van onze Thematopic: Operating System deployment serie?

Beetje zoeken kun je toch wel hier op het forum? :)

Zeker als je ook nog eens [Nagios] Ervaringen, scripts en tips , Windows Clients - Howto's and Guides en de Windows Servers en Server-Software - Policy bekijkt....

[ Voor 7% gewijzigd door alt-92 op 17-10-2008 18:29 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Voor patches kan dat met Shavlik NetChk Protect

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Voor monitoring zijn er meerdere mogelijheden hangt een beetje van je grootte van je netwerk af. Maar met System Center Essentials, kun je en monitoren en patchen (combinatie voor MKB van System Center Operations Manager en System Center Configuration Manager (nieuwe naam voor SMS).