Toon posts:

Interactieve TV draadloos

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als nieuweling (voor het eerst) op dit forum wil ik de volgende vraag stellen:
Kan ik met mijn ADSL modem van KPN ( Experiabox) ook draadloos verbinding maken met de ontvanger voor Interaktieve-TV van KPN?
KPN heeft mij bij het aanbod van Interaktieve TV destijds meegedeeld dat hiervoor een aantal mogelijkheden zijn. Nu zegt men dat KPN geen van de mogelijkheden ondersteunt en dat verbinding alleen mogelijk is met een kabel.
Wie helpt mij , die kabel uit de huiskamer te krijgen??

Pierre Wetzels

Verwijderd

Heb zelf de speedtouch 580 Experiabox van KPN. Heb daar zojuist op aangesloten de Ruckes Router + adapter voor de ontvanger van Interactieve tv. Werkt perfect! Helemaal draadloos en bijkomend voordeel is dat het draadloze netwerk voor je gewone computers ook sterker is dan dat van de Speedtouch.
Is wel wat duurder maar dan werkt het ook perfect, heb lang gezocht naar een oplossing en voor zover ik weet is dit de enige oplossing op het moment. Heb ook netwerk via stopcontact geprobeerd maar kreeg dat niet werkend. Aansluiten is erg simpel, was in 5 minuten klaar.
Hoop dat je hier iets aan hebt.

Het gaat om deze set:

http://www.wifishop.nl/pr...ter-ontvanger-voor-tv.htm

Verwijderd

Daar hebben we topicreports voor, en die had je al gevonden.. Bovendien vind ik dit niet meteen reclame hoor ;)

[ Voor 74% gewijzigd door Equator op 08-11-2008 14:34 ]