heej lui ff ter mededeling, bij de aldi vanaf 28 februari, helaas net geen 120mm maar wel 81mm, zal ook wel 80mm zijn. Zou dit eigenlijk door metaal kunnen? is gewoon op boor te klikken
dat is een hout gatenset heb je dus niks aan. Behalve als je case van hout is
-
* worsie denkt dat HlpDsK wel een punt heeft 
edit:
Wohoo!
Feest@worsie. Me 800e post!
Wohoo!
Feest@worsie. Me 800e post!

Verwijderd
Heb ik ook vaak gehoord een gatenzaag van 5 piek kopen die 2 gaten kan doen. Met eentje van 90 piek kun je veel meer maken. Maar 18 gaten maak je niet zo snel.
Nou bijna wel, even tellen hoor: 10x 120mm + 3x 80mm = 13 gaten (haal ik het er net niet uit zeg)Op donderdag 22 februari 2001 22:16 schreef iefje het volgende:
Heb ik ook vaak gehoord een gatenzaag van 5 piek kopen die 2 gaten kan doen. Met eentje van 90 piek kun je veel meer maken. Maar 18 gaten maak je niet zo snel.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Nee, dat heeft hij niet, die houten gatenzaag laat ten eerste een heel slordig afgewerkt gat achter, ten tweede wordt hij veeeeeel te warm door de wrijving, daardoor wordt de boor zachter en boor je NOG langzamer. Gewoon een klein beetje geld tegenaan gooien en een fatsoenlijke boor kopen (zelf heb ik het met een decoupeerzaag gedaan en een gloednieuwe ijzerboor...).Op donderdag 22 februari 2001 22:15 schreef worsie het volgende:
* worsie denkt dat HlpDsK wel een punt heeft
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
ik heb met zon zaag van de graaibak van 5 piek toch wel mooi 2 gaten van 63mm in dat metaal kunnen maken.. Pc was van een maat van mij, en ik heb het mogen proberen op zijn risico
, en laag , lees laag toerental, en ffom de paar seconden ff wat rust voor het afkoelen, en hij kwam er wel redelijk uit, helaas nog ff met de proxxon bijgeschuurd, want er zaten een paar braampjes op.. , nee 2 mooie gaten, en daarna helemaal aan stront..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Stel, je hebt geen decoupeerzaag. Stel je moet gewoon 1 gat in je PC hebben voor een extra cooler.Op donderdag 22 februari 2001 22:22 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij niet, die houten gatenzaag laat ten eerste een heel slordig afgewerkt gat achter, ten tweede wordt hij veeeeeel te warm door de wrijving, daardoor wordt de boor zachter en boor je NOG langzamer. Gewoon een klein beetje geld tegenaan gooien en een fatsoenlijke boor kopen (zelf heb ik het met een decoupeerzaag gedaan en een gloednieuwe ijzerboor...).
Wat is er dan handiger? Gaan klooien om ergens een decoupeerzaag te lenen, een zaagje a 7.50 te kopen, een boor van 2.50, of gewoon zo'n ding aan gort draaien? Maakt toch geen bal uit? Je hoeft er nog minder voor te regelen ook.
En daarna flikker je hem weg.
Als je een goeie voor ijzer koopt ben je 40 piek kwijt aan de gatenzaag en dan ook nog eens 70 piek aan de centerboor met houder voor de gatenzaag. Lijkt me een wat overdreven uitgave als je niet heel erg zeker weet dat je hem vaker gaat gebruiken.
81mm? lekker k*t... moet je voor een 80mm fan niet iets van 78mm doen?
Er bestaat ook nog zoiets als huren... De boor natuurlijk zelf niet, maar die centerboor + houder kun je bij iedere gamma/hubo ofzo huren, heb ik al eens gedaan. OK, als je persé goedkoop uit wilt zijn (lees < 10,-) moet je dat vooral doen, maar ik bedoelde alleen: als je een beetje snel erdoorheen wilt en ook nog een beetje mooie afwerking moet je toch echt een ijzer gatenzaag hebben, die zijn er niet voor niets.
Dit is net zoiets als: waarom een ferrari kopen? Als ik een straalmotor achterop mijn fiat panda zet kan ik ook (effe) 300+... Tsja...
OK, toegegeven: die vergelijking is een beetje vergezocht, maar ik denk dat de boodschap duidelijk is. Verder moet iedereen natuurlijk zelf weten wat hij/zij uit wil geven aan een casemod, ik zeg ook niet dat je het met een houtzaag niet lukt, maar het is alleen nogal een kutkarwij.
Dit is net zoiets als: waarom een ferrari kopen? Als ik een straalmotor achterop mijn fiat panda zet kan ik ook (effe) 300+... Tsja...
OK, toegegeven: die vergelijking is een beetje vergezocht, maar ik denk dat de boodschap duidelijk is. Verder moet iedereen natuurlijk zelf weten wat hij/zij uit wil geven aan een casemod, ik zeg ook niet dat je het met een houtzaag niet lukt, maar het is alleen nogal een kutkarwij.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
als jij die straalmotor regelt, regel ik een fiat pandaOp donderdag 22 februari 2001 22:41 schreef Grrrrrene het volgende:
[knip]
[knip]
heej, sauron, die aurons zijn te koop bij thundernerd pc's in den rotterhaag. ze hebben 2x zoveel cache als athlons!
Pagina: 1