Beste Tweakers,
Ik heb een domein computer die zo ongelooflijk traag is. Vannacht ben ik de computer wezen inloggen met het gebruiks account zo als altijd. Het is nu 3 uur en om 8 uur logde ik hem in. Hij is nog steeds bezig.
Het is geen ouderwetse roest bak
het is een goeie computer
af en toe is die dan ook zo enorm traag met het opstarten.
Ook hebben wij hem al opnieuw geinstallerd.
Er zit een opstart script op van de server die na 3 minuten moet stoppen wanneer de computer niet door start.
Hij blijft een soort hangen op: Uw persoonlijke installingen worden geladen staat er.
Het script heeft hier niets mee te maken.
Het profiel ik 700MB groot.. en dat mag geen vertragingen opleveren in deze mate.. (Eigenlijk mag dat helemaal geen vertraging opleveren)
Ik snap er niets van waarom die zo traag is.
Weet iemand een aantal suggesties?
Opstarten lijst is ook schoon.
Mvg, Jack
Ik heb een domein computer die zo ongelooflijk traag is. Vannacht ben ik de computer wezen inloggen met het gebruiks account zo als altijd. Het is nu 3 uur en om 8 uur logde ik hem in. Hij is nog steeds bezig.
Het is geen ouderwetse roest bak
af en toe is die dan ook zo enorm traag met het opstarten.
Ook hebben wij hem al opnieuw geinstallerd.
Er zit een opstart script op van de server die na 3 minuten moet stoppen wanneer de computer niet door start.
Hij blijft een soort hangen op: Uw persoonlijke installingen worden geladen staat er.
Het script heeft hier niets mee te maken.
Het profiel ik 700MB groot.. en dat mag geen vertragingen opleveren in deze mate.. (Eigenlijk mag dat helemaal geen vertraging opleveren)
Ik snap er niets van waarom die zo traag is.
Weet iemand een aantal suggesties?
Opstarten lijst is ook schoon.
Mvg, Jack