Nop, die key wordt niet geaccepteerd.
Media Center 2005 = Home + Mediacenter.
En inruilen gaat ook niet
Media Center 2005 = Home + Mediacenter.
En inruilen gaat ook niet
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Werkt het andersom wel? XP Pro licentie op Media Center?
Bij de installatie van Media Center staat namelijk iets van "Installing Microsoft Windows XP Professional"
Zou wel fijn zijn want ik heb een XP Pro licentie liggen maar ik wil Media Center en ik hou niet zo van illegale Windows versies.
Bij de installatie van Media Center staat namelijk iets van "Installing Microsoft Windows XP Professional"
Zou wel fijn zijn want ik heb een XP Pro licentie liggen maar ik wil Media Center en ik hou niet zo van illegale Windows versies.
Hoewel MCE'05 gebaseerd is op XP Pro zijn het wel afzonderlijke licenties. Misschien zou je het gratis MediaPortal kunnen proberen indien je een MediaCenter achtige interface wilt.
Maar niemand heeft het geprobeerd! Ik wel en hij pakt bij 2 oem versies wel degelijk de code!
Maar of het echt werkt zoals je er van verwacht moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
Maar of het echt werkt zoals je er van verwacht moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
And this !! Is to go even further beyond!!!
En vervolgens vraagt de setup niet naar de tweede cd en eindig je alsnog met een kale XP Pro installatie.lamko schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:16:
Maar niemand heeft het geprobeerd! Ik wel en hij pakt bij 2 oem versies wel degelijk de code!
Dat is ook mijn bedoeling zo heb ik alle features van Pro zonder de niet-gebruikte MCE onderdelen.
And this !! Is to go even further beyond!!!
Van jou misschien wel maar broadbeanprop vroeg het net andersom:
Pagina: 1