thosiba a200-1k7 max 2gb intern?

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views

• blazerbees
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-12-2025
Hoi piepeloi,

volgens de gegevens van de fabrikant kan er maximaal 2gb ram in deze laptops...
Iemand al eens geprobeerd of dit ook echt zo is? Of dat er stiekem toch meer in past?

Groet,

Bees

Verwijderd

Tuurlijk past er meer geheugen in die machine, het kan echter niet worden aangesproken.

Waarom kon je zelf niet met Google zoeken naar de gebruikte chipset, vervolgens bij Intel uitkomen en daar bevestigd zien dat 2GB max ondersteund wordt?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2008 12:46 ]

• blazerbees
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-12-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:44:
Tuurlijk past er meer geheugen in die machine, het kan echter niet worden aangesproken.

Waarom kon je zelf niet met Google zoeken naar de gebruikte chipset, vervolgens bij Intel uitkomen en daar bevestigd zien dat 2GB max ondersteund wordt?
Een mens kan niet helemaal alles weten. Ik heb nu dus geleerd dat het door de chipset beperkt word en niet door één of andere wazige softwarematige restrictie en of marketing policy.

En daar komt bij, een cpu van 2,4 ghz wil ook harder dus waarom zou er stiekem niet meer ram in mijn laptop kunnen, tenminste dat was mijn redenatie...........

thnx anyway

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:16
Beste x,

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Dit zijn dan ook dingen die je prima zelfstandig uit kan zoeken met behulp van een zoekmachine, een ervaringen-topic of misschien de FAQ .

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Dit topic is gesloten.