Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

error communicating with kernel (NOD32)

Pagina: 1
Acties:

• Dinand
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-11 14:29
Ik heb een paar weken geleden Eset Smart Security gekocht online de laatste tijd krijg ik een "error communicating with kernel" melding bij het opstarten en Eset wordt niet geladen en tevens is mijn systeem (Windows Vista Premium 64 bits) heel erg instabiel. Het laden duurt meer dan 15 minuten en mijn pc is zeer langzaam hierdoor. Ik kan er praktisch niet meer mee werken. Ik heb een week geleden hetzelfde probleem gehad, toen heb ik een systeemherstel gedaan en toen werkte alles prima voor een week met Eset maar krijg nu weer problemen!

Online heb ik gelezen dat ik Microsoft .NET Framework 1.1. moet installeren maar dat werkt niet op mijn systeem (te oud?) Moet ik iets anders downloaden om deze bug te herstellen. Het verwijderen en opnieuw installeren van Eset lukt ook niet omdat Eset niet in mijn lijst van software staat.

Ik hoor graag hoor hoe ik de "error communicating with kernel" fout kan herstellen met Windows Vista Premium 64 bits als platform.

• fckgw
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-12-2021

fckgw

rhqq2

Probeer eens te kijken op in c:\program files\eset (oid) een uninstall.exe ofzo staat.

Daarnaast kun je dit ook proberen: http://www.nod32.nl/download/tool/nod32removal.exe

Als je hem er af hebt weten te gooien, installeer dan eens een nieuwere versie. Als die er wellicht is. Opnieuw downloaden dus via je account bij Eset.

Als het je helemaal niet lukt om de oude software te verwijderen dan kun je eens proberen de nieuwe er gewoon overheen te installeren, waarschijnlijk is het installatieprogramma wel slim genoeg om eerst de oude software te verwijderen.

Qua Dotnet kun je het beste deze installeren denk ik: http://www.microsoft.com/...DA479AB0D7&displaylang=en (al snap ik nog steeds niks van welke versies nou daadwerkelijk allemaal meegeïnstalleerd worden)

[ Voor 6% gewijzigd door fckgw op 17-10-2008 17:01 ]