Toon posts:

FBW / Restore Wiz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allen,
Ík heb enkele dagen geleden wat problemen gehad met mijn laptop. Uiteindelijk een back up kunnen maken van bestanden met behulp van het standaard HP programma. Back up gesaved op een externe harde schijf.
Nu open ik deze schijf en zie van de back up datum 1 map. Hierin bevinden zich 2 bestanden.
Naam Map: MINWINPC
Bestanden: backup.1 (restore wiz toepassing)
Backup2.fbw (gezien de grootte van dit bestand staan hierin de gegevens)
De restore wiz toepassing wil niet starten (wordt wel om toestemming gevraagd, maar vervolgnes geen actie.)
Het fbw bestand kan ik niet openen.

Heeft iemand een oplossing of een ander idee om geformatteerde gegevens terug te halen???

Alvast bedankt! Diegene met een oplossing ontvangt een taart want ik ben echt afhankelijk van deze gegevens!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Wat heb je allemaal al gevonden met google?

Eerste hit met google op MINIWINPC: http://forums.techarena.in/vista-setup-install/712095.htm

[ Voor 10% gewijzigd door Wiethoofd op 17-10-2008 10:57 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Kan je geen kopie maken van Backup2.fbw en deze hernoemen naar 'Backup1.fbw'? En dan nogmaals de restore wiz openen?
It is my understanding that your backup must be on a DVD if you are using Vista on a HP computer with Softhinks recovery program. If you can backup again do but use DvD.
The HP System Recovery utility creates backup files of the form backup.####.fbw where #### is a series of numbers starting at 001 and increasing. In some versions there appears to be a bug in the naming process and #### goes from 009 to 010. It should go to 0010. Each number should have two zeros in front of it. If you encounter this bug, rename backup.010.fbw to backup.0010.fbw and add a leading to zero to all subsequent numbered files. Run the EXE file in the directory with the backup and it should then restore properly
had good success restoring my files from a external HD. Make sure you delete any "SYSTEM RECOVERY FILE" Folders on the desktop and c:drive. Then reboot into safemode hitting F8 at startup. Then you can click on the backup.001.fbw to start the process. Be patient it takes a while!
Good Luck
etc
http://dotwhat.net/fbw/829/

Ik zou zeggen: maak een kopie voordat je gaat klooien en probeer vooral de laatste optie eens :)

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2008 11:02 ]