Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-10 21:56
Goeiedag mede tweakers :),

Ik zit al ongeveer 2 tot 3 maanden met een probleem.
Ik heb bij Vodaphone 2 abonnementen.

1 abonnement heb ik sinds november (dus bijna jaar terug) en de andere 1 sinds juni.

Ik krijg in MyVodafone netjes een factuur waarop mijn 2 nummers staan, maar nu komt de maaaaaar,

Wanneer ik met mijn nieuwe abonnement (van juni dus) probeer te registreren krijg ik een foutmelding en word en gevraagd om met de klantenservice contact op te nemen

Dus ik stap netjes in Rdam de Vodafone winkel in en wat krijg ik te horen. we hebben een storing probeer het opnieuw, ik zeg van jaa ik probeer al een tijdje te registreren om de paar weken maar zonder resultaat .

(+ ik heb hierover de MyVodafone via mijn oude telefoonnummer gemailed en gevraagd of dit gefixed kan worden maar ook zonder resultaat :/ )

Wat kan ik het beste doen?.. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door forzabesiktas op 17-10-2008 15:14 ]

tikfouten? tjah..m..

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-11 12:50
fatihbatur schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:40:
Goeiedag mede tweakers :),

Ik zit al ongeveer 2 tot 3 maanden met een probleem.
Ik heb bij Vodaphone 2 abonnementen.

1 abonnement heb ik sinds november (dus bijna jaar terug) en de andere 1 sinds juni.

Ik krijg in MyVodafone netjes een factuur waarop mijn 2 nummers staan, maar nu komt de maaaaaar,

Wanneer ik met mijn nieuwe abonnement (van juni dus) probeer te registreren krijg ik een foutmelding en word en gevraagd om met de klantenservice contact op te nemen

Dus ik stap netjes in Rdam de Vodafone winkel in en wat krijg ik te horen. we hebben een storing probeer het opnieuw, ik zeg van jaa ik probeer al een tijdje te registreren om de paar weken maar zonder resultaat .

(+ ik heb hierover de MyVodafone via mijn oude telefoonnummer gemailed en gevraagd of dit gefixed kan worden maar ook zonder resultaat :/ )

Wat kan ik het beste doen?.. 8)7
Lang blijve zeuren. Duurde bij mij 5 maanden voordat het opgelost was. Heb dan ook 5 maanden geen enkele factuur in kunnen zien. Vodafone vindt dat heel normaal en heeft er lak aan.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Bellen met Vodafone lijkt me de beste optie ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• forzabesiktas
Outerspace schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:34:
Ik dacht daar ook aan, maar daarnaast dacht ik van ja beter stap ik die store binnen en vertel het en we kunnen het live natrekken etc.. maargoed nu word het bellen word wel ziek van Vodaphone om de paar maanden gezeik, eerst kon ik geen smsjes ontvangen en nu dit.. pff mrgoed daarnaast tevreden :/

tikfouten? tjah..m..

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:15
Je kunt ook een DM/email naar VodafoneWR sturen. Misschien kan je via deze weg geholpen worden of iig de juiste kant op worden gestuurd :)

Specs

• forzabesiktas
Heb ik al contact mee heel erg bedankt iedereen dat jullie me op weg proberen te helpen :>

tikfouten? tjah..m..

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-11 12:50
Outerspace schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:34:
Heb ik destijds ook gedaan, evenals mailen en brieven sturen. Had een hoop ellende bespaard als ze het tijdig hadden opgelost. Naja TS heeft gelukt als ik het goed lees. Mooi dat het is opgelost door Vodafone.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
fatihbatur schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:49:
Heb ik al contact mee heel erg bedankt iedereen dat jullie me op weg proberen te helpen :>
Laat aub nog even weten of het uiteindelijk gelukt is. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• forzabesiktas
pven schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:27:
[...]

Laat aub nog even weten of het uiteindelijk gelukt is. :)
Een Technical Support heeft me afgelopen dagen gebeld krijg ik te horen, dus wanneer ik thuis ben even mijn voicemail luisteren. :X

tikfouten? tjah..m..

• forzabesiktas
Mits opgelost maar kreeg te horen dat de probleem bij de vorige eigenaar van deze nummer kon zijn.
WTF!??? hoe kan dat :S?

tikfouten? tjah..m..

Pagina: 1