Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Abonnement onder de 18?

Pagina: 1
Acties:
  • 892 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of dat ik een abonnement kon afsluiten onder de 18 jaar? Zelf kon ik op de website van KPN met mijn geboortejaar (1991) geen abonnement afsluiten, vul ik vervolgens 1990 in, dan kan het opeens wel. Dat laatste heb ik dan ook ingevuld, maar ik heb tot op heden nog niets gehoord van KPN, terwijl het volgende in de e-mail stond:

"Heb je een nieuw toestel inclusief abonnement besteld? Dan neemt KPN zo snel mogelijk telefonisch contact met je op voor het maken van een bezorgafspraak op het door jouw opgegeven afleveradres."

Eigenlijk heb ik toch wel deze week een nieuw abonnement nodig, aangezien ik géén zin heb om nog een keer 'n Prepaid kaartje te gaan halen bij de winkel.Ga ik ook niets van KPN horen ivm. mijn leeftijd (ze hebben mijn legitimatienummer en dergelijke), of moet ik gewoon nog wat meer geduld hebben?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-11 01:08

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je bent onder de 18 niet tekeningsbevoegd en je zelf afgesloten contract zal dus geen recht van bestaan krijgen. Een van je ouders zal moeten tekenen, ikzelf heb hetzelfde geintje vorig jaar gehad bij de Rabobank, ik wou mijn rekening opheffen, maar omdat ik geen 18 was moest m'n moeder het doen die toevallig toen niet mee was en we dus later weer terug moesten.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Bewust een verkeerde leeftijd invullen is fraude. Tot je 18e zijn je ouders aansprakelijk, daar doe je niets aan omdat het wettelijk is geregeld. Wat ^ dus ook zegt. :)

Omdat we je hier niet gaan helpen met het plegen van fraude, gaat dit topic op slot.

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 16-10-2008 23:26 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 23:21:
(..)Ga ik ook niets van KPN horen ivm. mijn leeftijd (ze hebben mijn legitimatienummer en dergelijke), of moet ik gewoon nog wat meer geduld hebben?
<18jr mag je niet zelf contractant zijn inderdaad. Wat je wel kan doen is je abonnement op naam van een meerderjarig familielid(met dezelfde achternaam) te zetten.

Je kan wel je eigen rekeningnummer invullen. Bij aflevering kan jij het abonnement + simkaart etc. in ontvangst nemen MITS je het gebruikte ID kan tonen (origineel), je eigen ID en bankpas die hoort bij de rekening die je opgegeven hebt. Dikke kans dat je daar 1 eurocent mee mag pinnen aan de deur. En er is zelfs ook nog kans dat jij mij op een gegeven moment aan de telefoon krijgt.. :z

• unglaublich
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-03 21:26
Je mag het legaal op naam zetten van een meerderjarige om het daarna met toestemming te gebruiken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.