Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Problemen met inloggen MSN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wist niet zeker of het hier moest, maar dit leek me de meest passende.

Ik heb sinds gisteren problemen met het inloggen op MSN en Hotmail, hij geeft telkens aan dat het wachtwoord verkeerd is, terwijl hij zeker weten goed is. Ik heb toen een mail gestuurd naar de helpdesk van Hotmail, die mij snel een mail terugstuurde waarmee ik een nieuw wachtwoord kon instellen. Dit heb ik toen gedaan, een nieuw wachtwoord gekozen, en die voer ik nu in, maar nog steeds geeft hij aan dat het wachtwoord verkeerd is. Dit geldt voor Hotmail en voor MSN, iemand een idee wat het kan zijn?

(Heb voorzover ik weet geen aanpassingen gedaan aan mijn PC de laatste dagen)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2008 22:47 ]

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:37

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Ik heb dit laatst opgelost door msn opnieuw te installeren bij iemand. Test het eerst op een andere pc, zodat je weet of het aan je account ligt of pc.

Keep it calm...en lek mig de zuk

Verwijderd

Topicstarter
Vergeten te vermelden, al op de laptop geprobeerd maar ook geen succes.

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:37

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

dan zit het dus echt in je account. Dit kan je dus alleen maar oplossen met hotmail(helpdesk) naar mijn mening.

Keep it calm...en lek mig de zuk

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Werkt het op je laptop op een ander netwerk wel of ook niet? Check ook je cookies en temp files voor het inloggen op de hotmail-site.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Wellicht heeft het te maken met een runscript wat de laatste tijd helemaal vernaggelt is door MSN?
Elke keer als ik msn wil gebruiken komt hij met een foutmelding in het script van msn of iets in die richting en vraagt die of je ermee verder wil werken of niet.
Morgen maak ik er wel even een screenshot van.
Heb dit op 2 pc's en 2 laptop's en een vriend van mij heeft hetzelfde.

Verwijderd

Topicstarter
Heb een tijdlang met MSN gecorrespondeerd, 1000 stappen moeten doen (alsin cookies verwijderen, verschillende virusscanners eroverheen halen, registry dingen verwijderen etc.), maar ze konden er niet achter komen wat het was. Mijn account was zogenaamd 'freezed' en ze konden er niets tegen doen.

Heb toen een nieuw adres aangemaakt, een g-mailadres dit keer omdat ik de helpdesk van msn erg irritant vond en gmail sowieso wel fijner is. Ben toen iedereen weer gaan toevoegen op MSN, alles deed het gewoon. Tot gister, toen ik ineens weer dezelfde foutmelding kreeg, wordt er een beetje gek van

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?
Pagina: 1