Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
Kijk eens in je properties welke tray en welk papierformaat er ingestelt staat? Meestal ligt daar het probleem....
Je printer heeft A4-papier aan boord, maar je applicatie vraagt expliciet om het Amerikaanse letter-formaat.
Dit kun je in de properties van de printer onder NT corrigeren, maar soms moet je ook nog expliciet de applicatie vertellen dat je A4 gebruikt i.p.v. letter.
Om gewoon door te gaan met het "verkeerde" papier werkt meestal de "Start" of "Online" knop.
Dit kun je in de properties van de printer onder NT corrigeren, maar soms moet je ook nog expliciet de applicatie vertellen dat je A4 gebruikt i.p.v. letter.
Om gewoon door te gaan met het "verkeerde" papier werkt meestal de "Start" of "Online" knop.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Precies ditzelfde had ik ook onder windows 2000 met mijn laserjet III, en nu met mijn laserjet 4l. Je moet gewoon nog een keer op online drukken dan doet ie het wel. Evt. op reset en dan op online dan print ie in ieder geval. Een mooie oplossing heb ik niet kunnen vinden.