HPIII laserjet met NT vraag!

Pagina: 1
Acties:

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 21:18
Hallo,

ik weet niet eens of ik in het juiste forum bezig ben maar vond er geen voor printers en shit.

Nou mijn probleem:
ik heb een laserjet III(ouwe bak, maar print perfect)! Heeft het altijd perfect gedaan met Windows 98SE. Nu installeer ik NT 4.0 Server! Maar wanneer ik wil printen, krijg ik op het led van de printer PC Load Letter te staan. Het On-line lampje gaat uit. Er vind wel overdracht van data naar de printer plaats omdat het lampje bij Ready knippert als ik een opdracht verstuur. Op de HP site werd ik niet veel wijzer, iemand van jullie misschien?

Grtz. Mark!

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kijk eens in je properties welke tray en welk papierformaat er ingestelt staat? Meestal ligt daar het probleem....

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Je printer heeft A4-papier aan boord, maar je applicatie vraagt expliciet om het Amerikaanse letter-formaat.
Dit kun je in de properties van de printer onder NT corrigeren, maar soms moet je ook nog expliciet de applicatie vertellen dat je A4 gebruikt i.p.v. letter.
Om gewoon door te gaan met het "verkeerde" papier werkt meestal de "Start" of "Online" knop.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 22:08

voz

De echte kenner

Precies ditzelfde had ik ook onder windows 2000 met mijn laserjet III, en nu met mijn laserjet 4l. Je moet gewoon nog een keer op online drukken dan doet ie het wel. Evt. op reset en dan op online dan print ie in ieder geval. Een mooie oplossing heb ik niet kunnen vinden.

Systeemspecs
PV Installatie