Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lexmark optra s 1650 piept

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Lexmark optra S 1650.
Hij piept sinds vanochtend als je hem aanzet. Dat doet hij 3x, elke keer duurt ongeveer een seconde. Normaal doet hij dat als er papier vastzit, of het papier op is. Het vreemde is, dat er nog zat papier is en er ook niks vastzit. Het probleem is alleen dat het display stuk is zodat ik de foutcode niet kan lezen. De gene van wie ik de printer heb overgenomen zei dat hij een programma had waarmee hij de codes/instellingen op de pc mee kon uitlezen, maar hij wist niet meer welke. Ik heb de Lexmark Local Printer Setup Utility geprobeerd, maar die werkt niet. Die zegt dat hij geen aangesloten printer kan vinden. Verder zijn wel alle bidi-drivers geïnstalleerd.

Wat kan ik doen. Het gaat me er vooral om dat hij weer print, dat display maakt mij niet zo uit.

Alvast bedankt, Nico

• Kishi
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-10 16:54
Hier heb ik iets gevonden wat wel op je probleem lijkt. Er staat alleen zo'n vage oplossing bij ...
The printer is somewhat quirky.

For example, after doing a reset of the printer's settings, the printer refused to feed from the manual tray when you put paper in it. To get it to work, we had to select the tray manual when setting up software to print. This is not right. The printer should feed from the manual tray when paper is in it. We still have not resolved this issue.

Note: The manual feed DID work in the past, and suddenly started acting as described above.

In addition, when the printer wants to take paper from the manual tray and it is empty, it sounds a truly ear-splitting beep. And there's no documentation on how to turn it off. Ick.
Ben je zeker dat je de laatste driver hebt geïnstalleerd? Dit is de 1.5 driver.

Veel succes in ieder geval.

Verwijderd

Topicstarter
Hij deed het altijd met deze driver... Dwingen uit tray 1 te eten helpt ook niet. Ik denk dat het iets hardwarematigs is, maar wat?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?