Toon posts:

Laptop Speaker Rateld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn laptop.
Als ik mijn laptop aan zet begint de speaker te ratelen. Eerst klonk het alsof de fan van mijn videokaart aanliep.
Maar dit bleek uit de speaker te komen.
Het typische is dat de 2 speakers boven mijn toetsenbord geen problemen geven. Maar net onder de voorkant zitten ook 2 speakers en daarvan loopt de rechtse het ratelende geluid te maken.
Wat ik al geprobeerd heb:
- De accu eruit gehad hem dan aangezet. De accu erin en dan weer aanzetten. Dan moet hij alles weer opnieuw voorzien van stroom. Maar na het boot screen begint hij weer met ratelen. Zet ik hem daarna uit en weer aan begint hij gelijk met ratelen.
- Het geluid uit te zetten en dan aanzetten. Dit werkt ook niet.
- Een licht tikje tegen de zijkant. Dit helpt ook niet.
- Ook met of zonder netstroom doet hij het zover ik merk.

He rare is dat op een gegeven moment het geluid ineens ophield. Toen kon ik hem zonder problemen gebruiken. We hebben ook nog gewoon een film kunnen kijken van 2 uur. Maar toen zijn we van het ene hotel naar een ander hotel gegaan een uur met de trein en toen ik daar op de kamer kwam begon hij ineens weer te ratelen.
Weet iemand hier een antwoord op. Want vorige keer was ik hem bijna een half jaar kwijt toen hij naar Targa terug moest. Alvast bedankt.
Specs van de Laptop:
http://www.targa.co.uk/in...defined&SPCAREA=undefined

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe Ontdekking:
Het lijkt totaal aan de rechter kant te zitten. Het ratelend / knetterend geluid is zowel te horen uit de onderkant als de bovenste speaker maar alleen aan de rechter kant.

• kunnen
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
rateld?

Verwijderd

Topicstarter
Als je nou eens het bericht eens goed zou lezen voor dit soort onzin te plaatsen zou je begrijpen waar ik het over heb.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:24

MsG

Forumzwerver

Hij doelt op dit:

http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

Bedoelde u: ratelt

Als je je handen echt er omheen klemt, ratelt hij dan nog?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

Topicstarter
Het geluid is er nog steeds als ik mijn handen er omheen klem. Het is duidelijk de speaker. Als ik het roostertje hard genoeg aandruk kun je het speakertje tegen het rooster voelen trillen. Ook als ik een film kijk klinkt het heel schokkerig. Alsof er iemand door een ventilator heen praat. De tekst gaan wel door maar ratelT iets doorheen. Hierdoor klinkt het dus heel apart. Het is ook een erg hard geluid dus is er niet meer te leven.
Pagina: 1