Toon posts:

Marktwaarde oude videokaarten

Pagina: 1
Acties:
  • 303 views

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Asus Radeon 1950XT 256MB is gecrasht. Deze heb ik februari 2007 voor 220,- gekocht. De leverancier biedt de mogelijkheid een nieuwe kaart te kopen tegen meerprijs van de actuele marktwaarde van deze kaart. Hoe kom ik er achter wat een reeele marktprijs voor de kaart is? 8)7

Verwijderd

€50 max. (€60 nieuw)

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:29
Eehmm.... de Pricewatch ?

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dan zou de kaart ineens meer waard zijn geworden. Lijkt me vreemd, zeker in deze financieel barre tijden :P

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-04 13:23
Als je een x1900 wil dan ben je goedkoper uit om er een uit V&A te kopen (2ehands), Ik heb mijne een tijdje terug voor 80 euro verkocht. Nu gaan ze voor 25 over de toonbank (echt om te huilen).
Of koop een ATI HD4850, voor 130 euro een 10x zo snelle kaart!

Verwijderd

Topicstarter
j-a-s-p-e-r schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 19:14:
Als je een x1900 wil dan ben je goedkoper uit om er een uit V&A te kopen (2ehands), Ik heb mijne een tijdje terug voor 80 euro verkocht. Nu gaan ze voor 25 over de toonbank (echt om te huilen).
Of koop een ATI HD4850, voor 130 euro een 10x zo snelle kaart!
Ik heb al een HD47870 in gedachten. De vraag was echter hoe ik er achter kom hoeveel mijn oude kaart momenteel waard is. Toch bedankt voor je reactie.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:01

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Hoe kom je er achter hoe veel geld je voor een oude wasmachine kunt krijgen als je hem gaat verkopen?
Voor marktwaarde: Bekijk de markt.
Dat ik hier je eigen inzet mis en daarom je topic sluit hoef ik denk ik niet uit te leggen.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.