Ik krijg dit soort fratsen sinds enkele dagen bij meerdere spellen wat kan hiervan het probleem zijn?
Geforce 8600GT
Geforce 8600GT
[ Voor 14% gewijzigd door Malantur op 16-10-2008 18:10 ]
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Volgens mij heb je daar vaker last van...Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:12:
Niet bepaald aangezien het forum naar mijn mening niet bepaald gebruiksvriendleijk is
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dus jij denkt dat andere mensen jou probleem maar gratis moeten oplossen?Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:15:
Omdat ik weet dat hier mensen zijn die er wel wat verstand van hebben en misschien dit soort dingen vaker voorbij zien komen?
Daarbij waarbij moet je in hemelsnaam zoeken in google als je zoiets hebt?
Kijk, dat je niet weet hoe jouw probleem "heet", dat is meer jouw probleem. Door het doorlezen van andere topics hier, waar ook screenshots in staan, pik je wat termen op die je misschien kunnen helpen alsmede mogelijkheden die je kan proberen om je probleem zelf op te lossen.Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:20:
Inzet? Ik zoek me rot al een hele dag maar ik heb geen flauw idee waar ik bijvoorbeeld op google op moet zoeken als ik zon probleem heb? error videokaart? dat zal niet helpen want dan krijg ik resultaten die er niet toe doen.
[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 16-10-2008 18:24 ]
Dit topic is gesloten.
![]()