Toon posts:

videokaart probleem?

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg dit soort fratsen sinds enkele dagen bij meerdere spellen wat kan hiervan het probleem zijn?

Geforce 8600GT

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/10/16/1224169946-480.jpg

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:14
Dit is op het zachtst uitgedrukt een zeer magere topicstart.
Tweakers hebben geen glazen bol!
Geef meer info zoals de volledige specificaties, wat je al geprobeerd hebt, andere drivers, onlangs gewijzigde hardware, bij welke games je er last van hebt, bij welke niet, temperatuur, voltages van je voeding,...

Topicstarts van 1 lijn worden niet gewaardeerd op GoT!

[ Voor 14% gewijzigd door Malantur op 16-10-2008 18:10 ]

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb expres weinig neergezet omdat ik denk dat het iets is wat vaker voorkomt ook bij anderen.

Specs:

WXP
Athlon 64 X2 4000+
2.1 ghz kloksnelheid
2gb ram
500gb harde schijf

Heb geprobeerd de pc te rebooten maar dan na een tijdje gebeurd het weer. Temps zijn in orde misschien iets te warm maar dat kan door mijn kast komen die niet extreem goed is.

• Malantur
Als het vaak voorkomt is het vast te vinden via de zoekfunctie ;)

Verwijderd

Topicstarter
Niet bepaald aangezien het forum naar mijn mening niet bepaald gebruiksvriendleijk is ;)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:12:
Niet bepaald aangezien het forum naar mijn mening niet bepaald gebruiksvriendleijk is ;)
Volgens mij heb je daar vaker last van...

Waarom ga je ons iets vragen als je zelf al een vermoeden hebt dat het vaker voorkomt; dan zou het elders op internet minstens te vinden moeten zijn als je het hier niet zo gezellig/handig vindt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik weet dat hier mensen zijn die er wel wat verstand van hebben en misschien dit soort dingen vaker voorbij zien komen?

Daarbij waarbij moet je in hemelsnaam zoeken in google als je zoiets hebt?

• Malantur
Bovenaan het vakje "Zoeken ..." nog niet opgemerkt?
Je typt daar iets in, zet "zoeken in:" op GoT en voila, een hoop resultaten (afhankelijk van wat je intypt natuurlijk :P)
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:15:
Omdat ik weet dat hier mensen zijn die er wel wat verstand van hebben en misschien dit soort dingen vaker voorbij zien komen?

Daarbij waarbij moet je in hemelsnaam zoeken in google als je zoiets hebt?
Dus jij denkt dat andere mensen jou probleem maar gratis moeten oplossen?
Voor ons maakt het helemaal niets uit of jij nu dit probleem hebt of niet. Ik raad je aan om iets meer inzet te tonen als je echt hulp wil hebben...

Verwijderd

Topicstarter
Inzet? Ik zoek me rot al een hele dag maar ik heb geen flauw idee waar ik bijvoorbeeld op google op moet zoeken als ik zon probleem heb? error videokaart? dat zal niet helpen want dan krijg ik resultaten die er niet toe doen.

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:20:
Inzet? Ik zoek me rot al een hele dag maar ik heb geen flauw idee waar ik bijvoorbeeld op google op moet zoeken als ik zon probleem heb? error videokaart? dat zal niet helpen want dan krijg ik resultaten die er niet toe doen.
Kijk, dat je niet weet hoe jouw probleem "heet", dat is meer jouw probleem. Door het doorlezen van andere topics hier, waar ook screenshots in staan, pik je wat termen op die je misschien kunnen helpen alsmede mogelijkheden die je kan proberen om je probleem zelf op te lossen.

Ook is er voor dit subform FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen gemaakt waar je in ieder geval kennis van kan nemen en misschien in je eigen voordeel kan gebruiken?

Denk dat we een probleem hebben met elkaar; GoT is voor de wat meer gevorderde gebruiker en zonder voldoende info van iemand die een probleem heeft, kunnen wij ook niks voor je betekenen. Er zijn vast andere sites (misschien ComputerIdee of ComputerTotaal) die wat meer op een lager niveau beginnen en je wel info kunnen verschaffen.

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 16-10-2008 18:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal zometeen proberen meer info te geven moment geduld aub

• MAX3400

MAX3400

Domme vraag maar vorige week had je ook al problemen met je videokaart in een topic (tenminste, de PC slaat random vast); daar is toen geen bevredigende oplossing voor gekomen of bedacht. Zou het misschien in je opkomen dat dat nog steeds speelt en mogelijk je huidige probleem veroorzaakt/verergert?

Als je niet meer weet waar het over ging: Raar geluid + pc slaat vast

Verwijderd

Topicstarter
Dat probleem is opgelost het was een schroefje onder het moederbord na wegbrengen pc boer

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mooi dat het opgelost is, maar let bij een volgend topic svp wat meer op je topicstart.

Lees bijvoorbeeld * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * en Algemene gedragsregels (Netiquette) even goed door. We verwachten namelijk wat meer dan enkel een plaatje en 1 zin ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.