Leuke dingen om mee te nemen uit Amerika?

Pagina: 1
Acties:
  • 508 views

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-01 22:15
Hallo,

Mijn moeder gaat binnenkort naar Amerika (New York) en ze vroeg of ik nog wat leuks wilde van daar. En ik weet het niet zo goed, aangezien ik geen idee heb wat daar allemaal leuk/voordeliger/te koop is. Iemand leuke ideeën? Ik had al wel het idee van een laptop door het grote voordeel, maar dit weet ik nog niet zo zeker met garanties en zo. iPhone kan dus niet, kwam ik achter na onderzoek.
Wat ik leuk vind:
-Electronica (telefoons, laptop, etc.)
-Gadgets

En verder weet ik het niet goed. Barst hier maar los met al je creatieve ideeën!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:39

talin

ES-MA

niets dus.

als je niets kan bedenken heb je niets nodig.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tja, had je al nagedacht dat je moeder dan bij terugkomst zometeen met een paar duizend Euro aan spullen bij de douane komt. Of ze dan ter plekke maar ff nog wat importheffingen wil afrekenen, gok ik...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Apple notebooks hebben wereldwijde garantie, Sony niet.

Een Air heb je makkelijk onder je trui gestopt :P Want inderdaad de douane wil daar wel 19% over hebben.

[ Voor 52% gewijzigd door Philflow op 16-10-2008 17:01 ]

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:30
Laatste tijd wordt er meer gecontroleerd op spullen die daar gekocht zijn, houd daar wel rekening mee.
Mijn pa reist regelmatig die kant op, maar het is niet zo makkelijk meer als een jaar of langer terug.

En als je toch niets kan verzinnen, heb je dan wel wat nodig. :Y)

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Fluff :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.culturefeast.com/wp-content/uploads/2008/03/fluff-735957.jpg

Hebben we ook heel even in Nederland gehad maar ik kan het nu nergens meer vinden. :'(

Volgend jaar september gaan mijn ouders weer naar Amerika en ze nemen zeker weten een hoop van die potten mee. Ook voor hun zelf natuurlijk. :)

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:04

Standeman

Prutser 1e klasse

Beef jerkey :9

(maar dat kan je hier ook wel krijgen)

[ Voor 58% gewijzigd door Standeman op 16-10-2008 17:08 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Om eerlijk te zijn zie ik het nut van dit topic toch niet echt in ;)
Afgezien van het feit dat je net zo goed spullen kan bestellen via internet (want je betaalt toch belastig bij de douane op schiphol) wordt dit meer een opsomtopic dat tot niets leidt. :)

Neus lekker zelf rond op internet naar leuke dingen om te bestellen. :)
Succes ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.