Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geluid krijgen achter in Renault Kangoo

Pagina: 1
Acties:

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11 20:28
Aangezien ik bijzonder weinig kennis heb van autoradio's etc gooi ik het gewoon 's in de groep.

Mijn Renault Kangoo family heeft voorin 4 speakers zitten. Daarop is mijn Clarion DB-348 radio aangesloten. Werkt allemaal zo prima als maar kan met Renault af-fabriek speakers. Goed genoeg in ieder geval.

Op de achterbank is het allemaal niet zo heel goed hoorbaar voor de kids. Ik zou dat wel willen verbeteren. Echter...
  • Dit is een leasebak, een oplossing moet dus zonder sporen weer te verwijderen zijn.
  • Ik heb geen plek op netjes een speakertje in te bouwen
  • Eigenlijk heb ik geen idee of er al kabels liggen, ik vermoed van niet.
Wie heeft er tips en ideeen?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

De radio iets luider zetten?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Even bij je volgende beurt bij de dealer vragen of er al kabels/speakers achterin liggen en wat het kost om de bende aan te sluiten. Dat betaal je dan zelf (afhankelijk van de kosten natuurlijk of je het de moeite vindt) en klaar.

Ow, even melden bij de leasemij dat het is aangepast; zit het ook meteen in de verzekering. En als je twijfels hebt; eerst bij de leasemij vragen of het mag...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Wijnands
Ja... alleen dan is het voor weer erg hard. En Kabouter Plop's greatest hits hoef ik niet op 22 te horen

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
je kunt op veel radio's de geluidsbalans van voor naar achteren verplaatsen.

meestal heet dat zo iets als Fade

• Wijnands
Klopt. Maar als je geen achterspeakers hebt dan schiet dat niet op.

Ik rij eerst inderdaad wel ff langs de dealer om 's te vragen.

• Ben1985
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-01 21:38

Ben1985

Tatatata!

Blasterxp schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 15:42:
je kunt op veel radio's de geluidsbalans van voor naar achteren verplaatsen.

meestal heet dat zo iets als Fade
Heb je niet zoveel aan als er achterin geen speakers liggen...

Misschien zijn opbouw speakers iets? Ik weet dat de geluidskwaliteit vrij bagger is, maar je hoeft dan iig niet in te bouwen.

edit: te laat...

CM Stacker STC-T01 | Core i7 3930K | Asus P9X79 | Club3D HD7950 RoyalKing | 8x 4096GB DDR3-1600 | Samsung 840 Pro 256GB | Plextor PX-B950SA | X-Fi Elite Pro | 3x Samsung Syncmaster 214T | Windows 7 x64 Pro

• Wijnands
Toch even langs de dealer geweest. Er lijken achterin wel degelijk speakers te zitten. 17 november heb ik een afspraak en gaan ze even kijken of het echt zo is en waarom er dan geen geluid uit komt.

Verwijderd

Staat je fader dan niet toevallig helemaal op "front"? Als de speakers er in itten moeten ze het ook gewoon doen.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:51
Tenzij ze niet aangesloten zijn natuurlijk :P

• Wijnands
En ze waren inderdaad niet aangesloten. Ik heb 'm net weer opgehaald van de dealer waar ze ze nu wel aangesloten hebben. Klinkt meteen een stuk beter! Ik ben weer helemaal blij met m'n kangoo.

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:02
Zit alles al voorbereid in de Kangoo behalve de daadwerkelijke draadjes? Wat voor uitvoering heb je? Hoe groot is de handeling?

• Wijnands
Ik heb een expression uit 2008. Speakers zaten erin, draden zaten erin alleen de boel was niet goed aangesloten bij de radio. Dat zou kunnen omdat ik de renault radio heb laten vervangen door m'n eigen clarion. Kwaliteit van de speakers is wat je van een franse auto in deze prijsklasse kan verwachten maar 6 is beter dan 4.

Pagina: 1