hallo allemaal , ik heb een probleem met mn oude video kaart x800pro
ik krijg geen beeld meer op mn tft scherm 19inch , die x800pro is zo met een voeding die je moet aansluiten , en ik zit met neon lampen die moeten dus een apart worden aangeslote op de voedingen , toen ik die pc 2jaar geleden aankochte was die x800pro aangesloten met de voeding van mijn neon lampen , toen werkte alles ng perfect , maar sinds enkele dage was ik die neon lampen beu , en heb ik ze er uitgehaalt , ik koppelde een andere voeding aan mijn x800 pro en hij deed het niet meer , wat ik wel zie is , ik heb zo een aparte USB 2.0 gekocht , voor 2 usb aansluitingen te steken , nu ik heb dan maar alles geprobeert , de voedingdings punt in mn x800pro gestoken die rechtstreeks vanuit mn voeding kwam maar niets lukt , heb alle aparte voedingen geprobeert die niet in gebruik waren maar helaas ,
ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen .
bedankt voor de tijd allesins,
Glitee
Ps : heb alleen de vga aan mobo aangeslote en hij doet het nog steeds niet .. heb een voedingskabel aangeslote die rechtstreeks van uit de voeding komt en hij doet het nog steeds niet , het is een rare toestand , want ik heb eergisteren toen ik mn neon lampen er wou afhale een voedingstukje gebroken van die neonlampen , en daar stond VGA opgeschreven met een potlood toen ik hem uit de winkel haalde , en met alleen die doet hij het , maar nu die is gebroken d8 ik ik zou een andere voedingskabel aansluiten op men x800pro maar hij geeft ng steeds geen beeld , aan mn TFT scherm ligt het niet , want als ik hem aansluit op mn laptop doet hij het , mijn mobo is een MSI K8T NEO 2 ,
Foto's :

zoals ge ziet zit de 24pins er in en op de corecte plaats.

de P4 zit ook op de juiste plaats aan het moederbord aangesloten.

hier een beter overzicht van men oude pc , beetje rommelig maarja
had geen goesting om alles goe te steken

de thermaltake voeding van 480watt.

het neovo 19inch scherm dak er op wou testen , werkt perfect op laptop
maar reageert dus niet op mn x800pro .

Sapphire x800pro waardat ik dus het probleem met heb.

hier zie ge , tis een beetje onduidelijk , maar als ge kijkt ziede staan
hdd led , reset sw , power sw enz,..

hier is die aparte usb 2.0 , moet het aansluiten op het moederbord
is dus niet een PCI slot. verkeerd gezegt van mij , dus als ge naast die
fichkes van die hdd let enz ziet , dan ziede zo een zwart fichke er onder en daaronder ook een gele. daarmee moe ik het aansluiten.
daar zie je zo 4 bollekes (lampjes)
en volgens het boekje als het rechts beneden staan , dan zegt hij
testing RTC (REAL TIME CLOCK) weet begot niet wat het betekent.

da is die voedings kabel van mn neonlampen die ik gebroken heb
en waar die rode uithangt op da fichkes stond er dus VGA met potlood geschreven . daarvanboven ziede da aan en uit knopke, ma zoals ik al eerder had gehoord heeft dat er niet veel met te maken. maar hij deed het vroeger alleen maar met deze.
hopelijk heb ik het wat duidelijker gemaakt.
bedankt voor de tijd
groeten , gLitee
ik krijg geen beeld meer op mn tft scherm 19inch , die x800pro is zo met een voeding die je moet aansluiten , en ik zit met neon lampen die moeten dus een apart worden aangeslote op de voedingen , toen ik die pc 2jaar geleden aankochte was die x800pro aangesloten met de voeding van mijn neon lampen , toen werkte alles ng perfect , maar sinds enkele dage was ik die neon lampen beu , en heb ik ze er uitgehaalt , ik koppelde een andere voeding aan mijn x800 pro en hij deed het niet meer , wat ik wel zie is , ik heb zo een aparte USB 2.0 gekocht , voor 2 usb aansluitingen te steken , nu ik heb dan maar alles geprobeert , de voedingdings punt in mn x800pro gestoken die rechtstreeks vanuit mn voeding kwam maar niets lukt , heb alle aparte voedingen geprobeert die niet in gebruik waren maar helaas ,
ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen .
bedankt voor de tijd allesins,
Glitee
Ps : heb alleen de vga aan mobo aangeslote en hij doet het nog steeds niet .. heb een voedingskabel aangeslote die rechtstreeks van uit de voeding komt en hij doet het nog steeds niet , het is een rare toestand , want ik heb eergisteren toen ik mn neon lampen er wou afhale een voedingstukje gebroken van die neonlampen , en daar stond VGA opgeschreven met een potlood toen ik hem uit de winkel haalde , en met alleen die doet hij het , maar nu die is gebroken d8 ik ik zou een andere voedingskabel aansluiten op men x800pro maar hij geeft ng steeds geen beeld , aan mn TFT scherm ligt het niet , want als ik hem aansluit op mn laptop doet hij het , mijn mobo is een MSI K8T NEO 2 ,
Foto's :

zoals ge ziet zit de 24pins er in en op de corecte plaats.

de P4 zit ook op de juiste plaats aan het moederbord aangesloten.

hier een beter overzicht van men oude pc , beetje rommelig maarja
had geen goesting om alles goe te steken

de thermaltake voeding van 480watt.

het neovo 19inch scherm dak er op wou testen , werkt perfect op laptop
maar reageert dus niet op mn x800pro .

Sapphire x800pro waardat ik dus het probleem met heb.

hier zie ge , tis een beetje onduidelijk , maar als ge kijkt ziede staan
hdd led , reset sw , power sw enz,..

hier is die aparte usb 2.0 , moet het aansluiten op het moederbord
is dus niet een PCI slot. verkeerd gezegt van mij , dus als ge naast die
fichkes van die hdd let enz ziet , dan ziede zo een zwart fichke er onder en daaronder ook een gele. daarmee moe ik het aansluiten.
daar zie je zo 4 bollekes (lampjes)
en volgens het boekje als het rechts beneden staan , dan zegt hij
testing RTC (REAL TIME CLOCK) weet begot niet wat het betekent.

da is die voedings kabel van mn neonlampen die ik gebroken heb
en waar die rode uithangt op da fichkes stond er dus VGA met potlood geschreven . daarvanboven ziede da aan en uit knopke, ma zoals ik al eerder had gehoord heeft dat er niet veel met te maken. maar hij deed het vroeger alleen maar met deze.
hopelijk heb ik het wat duidelijker gemaakt.
bedankt voor de tijd
groeten , gLitee