[VISTA vs W2K3 domein] GPO's worden niet uitgevoerd!

Pagina: 1
Acties:

• Fast_light
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-07-2022
Beste mensen,

Wij hebben hier een W2K3 domein en op de desktops en laptops draait windows XP. Nu heb ik een laptop geinstalleerd met VISTA en wil hierop ook GPO's laten uitvoeren. Na het instaleren van de Vista adminpack kan ik via GPmanagment de nieuwe GPO's zien en instellen, helaas worden ze alleen niet uitgevoerd. Moet ik deze Vista GPO's nog importeren op de server? en zoja waar kan ik ze downloaden? Zelf krijg ik steeds meer het gevoel dat de ADMX files alleen werken op een 2008 server.... :'(

• mbaltus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 13:24
In het volgende Technet artikel staat wel een aardige omschrijving van GP's in gemixte omgevingen..
http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc766208.aspx

The trouble with doing something right the first time is that nobody appreciates how difficult it is

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Default werken de 2003 GPO's ook gewoon hoor.
Al serieus Group Policy debugging gedaan door een gpresult /h <pad\naar\naam.html> /v te doen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Fast_light
Dat klopt helemaal de 2003 GPO werkt ook, alleen als je mijn documenten redirect naar een home directory, blijft hij het profiel openen iplv direct de home dir. ik hoop dit via de nieuwe GPO's op te kunnen lossen.... ook de manier van aanmelden zou ik willen veranderen.

[ Voor 11% gewijzigd door Fast_light op 17-10-2008 15:32 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Maar dan klopt je titel gewoon voor geen meter ;)

Ik zou trouwens als oplossing voor je problemen ook eens gaan kijken naar WMI Filtering en verschillen in Document Redirection tussen XP en Vista.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Fast_light
De titel klopt als een bus..... de GPO's worden niet uitgevoerd, ik heb een hele procedure uitgevoerd maar helaas :s @ mbaltus bedankt voor de link.... helaas werkt t nog niet.... maar we blijven proberen :D

We gaan hier over op VISTA maar dan wil ik wel het een en ander kunnen instellen.....
Pagina: 1