Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG?] Nieuwe posts icon

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49
Ik heb continue dat posts die volgens de layout ongelezen zijn, na aanklikken en refreshen, maar blijven staan als ongelezen. Hierdoor kom ik regelmatig terug, denk dat er iets nieuws is, maar is het nog steeds dat zelfde topic dat als ongelezen gemarkeerd staat.

Wat is precies de voorwaarde om een topic als gelezen te beschouwen? Blijkbaar niet als je hem gewoon hebt bekeken/aangeklikt. Want zoals het nu werkt begin ik er een beetje tureluurs van te worden :P Er is namelijk ook geen functie om berichten handmatig als gelezen te beschouwen.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 16-10-2008 13:50 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

posts worden als 'gelezen' beschouwd als je sessie gereset wordt - hetzij automatisch (als je meer dan 15 minuten inactief bent geweest), hetzij handmatig via http://gathering.tweakers.net/forum/reset

Intentionally left blank

• Bosmonster
Ah, maar even een bookmarkletje maken voor die url dan.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Bosmonster schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:52:
Ah, maar even een bookmarkletje maken voor die url dan.
Hij zit in het menu en je kan er een accesskey aanhangen (alleen zit er een bug in FF3 waardoor accesskey op niet-zichtbare links niet werken :/)

Intentionally left blank

• Bosmonster
Hmm... ok, ik wist wel dat die functie daar zat, maar niet dat dat het effect was dat het had.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Lijkt me duidelijk dus.

Ten overvloede: het daadwerkelijk bij gaan houden per gebruiker en per post (of artikel op de FP) of het al bekeken is en wanneer door betreffende gebruiker is natuurlijk technisch gezien een nogal dure zaak qua opslag en performance om al die data per gebruiker te gaan joinen. Voor kleine sites misschien nog wel haalbaar, maar voor een forum als GoT waar cacheing key is gewoon ondoenlijk...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.