Tja, ondanks dat Guitar Hero me niks zegt, vind ik via Google meerdere bedrijven die het spel leveren voor de PC met gitaar. Helaas lijken me sommige levertijden een beetje lang (4 tot 6 weken) dus ik vraag me af waar je allemaal al gezocht hebt naar een gitaar.
Staar er niets in de handleiding over zelf liedjes toevoegen of op de site van de fabrikant?
Staar er niets in de handleiding over zelf liedjes toevoegen of op de site van de fabrikant?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Als je gaat [google=add songs guitar hero 3 PC] verteld de eerste hit al hoe je zélf liedjes kan toevoegen in Guitar Hero 3 voor de PC. Het word zelfs uitgelegt adhv een filmpje. Er zijn zelfs complete 'Custom packs'.
Er is zelfs een website voor: http://guitarherocustom.eurogoo.com/
Er is zelfs een website voor: http://guitarherocustom.eurogoo.com/
[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 16-10-2008 13:09 ]
Ondanks dat ik je antwoord ietwat kort door de bocht vindt, heb ik toch de moeite gedaan om te Googlen. En zelfs met mijn beperkte kennis van het spel, vind ik binnen 10 seconden artikelen, tutorials en screenshots over hoe je het beheer over songs kan voeren. Weet niet of jij Engels of Nederlands Googlet, maar op de Engelse termen kom je vrij ver. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je dit niet zelf kan vinden; ook op de forums van Guitar Hero staan hier meerdere suggesties over.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik zocht op NL idd en kwam niet bepaald verder. Nu de vraag waar een gitaar te krijgen? Heb al bij verschillende shops gekeken.
Hoi Donwesje,
GoT is géén helpdesk, lees Het algemeen beleid nog eens door. Of/hoe je liedjes toe kunt voegen zal ongetwijfeld in de handleiding staan, en een losse gitaar is vast en zeker wel te kopen via de winkel waar je het spel gekocht hebt. Vraag er daar eens naar
GoT is géén helpdesk, lees Het algemeen beleid nog eens door. Of/hoe je liedjes toe kunt voegen zal ongetwijfeld in de handleiding staan, en een losse gitaar is vast en zeker wel te kopen via de winkel waar je het spel gekocht hebt. Vraag er daar eens naar
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()