Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista x64] 8GB USB-stick/werkmap problemen

Pagina: 1
Acties:

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11 16:19

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Topicstarter
Ik heb een 8GB USB-stick waar ik bijna al mijn schoolbestanden op heb staan. Op m'n HD heb ik een werkmap gemaakt die laat ik synchroniseren met de stick. Zo heb ik een mooie back-up en hoef ik ook niet altijd de stick paraat te hebben als ik bij een bepaald bestand wil.

Alleen werkt het synchronizen sinds m'n nieuwe pc met Vista niet meer... Ik krijg een dialog met "Er is onvoldoende geheugen beschikbaar om het dialoogvenster Bijwerken weer te geven. Sluit een aantal bestanden of programma's en probeer het daarna opnieuw."

Er zit 4gb in de pc waarvan 3 vrij, op m'n oude XP bak met 1gb had ik ook nooit problemen. Een paar maand geleden (voor SP1) probeerde ik het ook en was het hetzelfde verhaal. Ik weet niet wat ik er aan kan doen.

Via werkmappen probeer ik ook back-ups van bestanden te maken naar een andere computer in het netwerk. Dat werkt eigenlijk ook niet, alleen maar kuren.

Weet er iemand een leuk programmaatje of oplossing oid waarmee ik dit wel kan bereiken?

www.nintendocasemods.com