NAS en WLAN router in 1

Pagina: 1
Acties:
  • 526 views

• vincentc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-06-2025
Ik wil een NAS aan gaan schaffen en een WLAN router. NAS moet bij voorkeur 2 schijven hebben.

Zijn er goede NAS apparaten die ook een goede WLAN router zijn?

Groeten,

Vincent

Verwijderd

Waarom wil je specifiek de NAS en router in dezelfde behuizing hebben? Als je beide los hebben wilt zal de keuze groter zijn ;)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

vincentc, kan je iets meer specifieker/afgekaderd beschrijven wat je wil hebben? Kan me zo voorstellen dat er dan een antwoord gepost kan worden wat je in totaal nog geen 100 Euro kost maar waar je amper snelheden mee haalt of een antwoord van 4000 Euro waar je je dan ziek over lacht.

- Welke WLAN-standaard moet je hebben?
- Welk type schijven moet je hebben en waarom 2?
- Welke merken/typen heb je zelf op het oog?
- Wat is inderdaad je voorkeur voor NAS+WLAN in 1 apparaat?
- Budgetten?

Iets meer info alsjeblieft en er is vast wel iets te vinden... Ow, ik dacht dat Asus wel een NAS+WLAN-router had geproduceerd. Type-nummer is me ontschoten maar daar kan je zeker geen 2 schijven in kwijt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-03 19:14
Je zou een Apple timecapsule kunnen nemen bijvoorbeeld. Daar zit al een harde schijf in. Bij andere apparaten moet je vaak zelf gaan schroeven, wat niet iedereen wilt. Dit is echter vaak wel goedkoper...

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

vincentc schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 18:48:
Ik wil een NAS aan gaan schaffen en een WLAN router. NAS moet bij voorkeur 2 schijven hebben.

Zijn er goede NAS apparaten die ook een goede WLAN router zijn?

Groeten,

Vincent
Wat let je om eens rond te zoeken?? We zijn geen helpdesk waar je even een vraag kan dumpen...

Dit topic is gesloten.