Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Forum: Wijzigen profiel geeft niet altijd confirm weer

Pagina: 1
Acties:

• lembregtse
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-11 12:18
Toen ik net mijn MyReact profiel wou wijzigen (vertrekkende van de frontpage) viel het mij op dat na de wijziging ik direct werd doorverwezen naar de Frontpage, zonder enige melding. Dit zorgde bij mij voor enige verwarring omdat ik de indruk kreeg dat er iets fout was gegaan, wat uiteindelijk niet zo bleek te zijn.

Wanneer je nu echter je MyReact profiel wijzigt als je in het forum aan het bladeren bent krijg je een mooie melding dat je wordt doorverwezen, deze zie je maar een seconde, maar als gebruiker krijg je dan een zekere vorm van informatie dat er iets is gewijzigd.

Dit is wat je dan even voorgeschoteld krijgt:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cMQRvW51rY3jaC6oKJrne1c8/thumb.jpg

Dit kan natuurlijk ook een gewoonte zijn je krijgt van die melding altijd op het forum gehad te hebben.

Ik weet niet of dit een bug is of dat het eerder bewust is gedaan, maar wou het toch even melden.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

De bevestigingsschermen zijn een instelling die je in je forum voorkeuren kan opgeven. Het zou niet uit mogen maken waarvandaan je komt of je dit tussenscherm wel of niet krijgt, in beide gevallen moet gewoon je opgegeven voorkeur (default staat het aan meen ik) moeten gelden.

Intentionally left blank

• lembregtse
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-11 12:18
Wel bij mij staat die uitgevinkt, dus hij zou normaal een bevestigingsscherm moeten tonen, waarna hij dadelijk "redirect" naar de pagina waar ik van kwam.

Als ik echter van de frontpage kom doet hij dit helemaal niet.

Even ter verduidelijking: met frontpage bedoel ik alles wat niet met het forum te maken heeft.

[ Voor 18% gewijzigd door lembregtse op 15-10-2008 19:22 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Confirmed. React doet een nogal stricte check op de host van referrers voor redirects, en als dat niet 'gathering.tweakers.net' is stuurt hij enkel een location header en skipt hij het bevestigingsscherm. Dat zal dus versoepelt moeten worden :)

Intentionally left blank