VMware ESXi probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 414 views

• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-11-2025
Besten,

Ik heb een probleem met VMware ESXi. De DVD laad prima in, alleen wanneer hij bij starting ESX Server 3i blijft de pc hangen en kan ik niks meer met het apparaat (zegmaar net als ik in het gele scherm kom).

Ik heb ook nog VMware ESX 3.5 geprobeerd, alleen die geeft een kernel panic bij het laden van de installatie.

Mijn systeem:

AMD Athlon XP 2600, 1,7gb ram.

Iemand enig idee?

Verwijderd

Is je mobo/storage controller supported? Wat wil je trouwens met ESX op een machine met zo weinig RAM?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 18:52 ]

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02 23:19
Ik heb het zelfde probleem hier gehad. lag bij mij aan men Mobo.

specs: AMD athlon XP 2100

Waarschijnlijk niks aan te doen.

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 12:46
Is het niet zo dat ESXi de AMD-V en Intel-VT technologieen vereisen?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Meer info over system spec op http://www.vmware.com/pdf/vi35_systems_guide.pdf (PDF, 1,14MB).

Ik vermoed dat je PC op verschillende vlakken van hardware niet voldoet en dat je ESXi niet kan installeren. Als je toch wil virtualizeren, zou ik als advies kijken naar VirtualPC of VMWare Workstation maar wat hierboven ook al gezegd wordt; wat wil je gaan doen met "maar" 1.7GB RAM?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

naast dat ook een serieuze raid controller

Voor ESX niet je gewoon server hardware hebben, kijk ff op de site fan vmware of jou spul compatible is, ik gok van niet.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:54

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Net als VMware server en linux is dit ook geen PNS. Zelf zoeken in de documentatie is niet zo moeilijk..
Dan had je zelf kunnen vinden dat VMware ESX(i) alleen op supported hardware werkt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.