Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista]Geluid hp pavilion hapert*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Anderhalve week geleden heb ik een nieuwe laptop gekocht, hp pavilion dv6920ed, Intel Core 2 Duo T5750 @ 2GHz, 4GB, Vista home premium 32 bit OEM.

Bij het luisteren van muziek hoor ik kraak geluiden alsof het een cd is die over slaat, hoe langer je luistert, hoe vaker je het hoort. Het gebeurt bij alle vormen van muziek dus, mp3, aac, cd, streaming radio. Bij het kijken van een DVD heb ik het niet gehoord. Om de geluidskaart (Realtek HD) uit te sluiten heb ik een Logitech USB headset geprobeerd met een eigen geluidschip, hierbij hoor ik de geluiden ook.

Ik heb contact gezocht met HP, deze kwamen met suggesties als Winamp gebruiken ipv Itunes, Vista codec pack installeren en als laatste HP system restore uitvoeren omdat er af fabriek daar wel eens iets fout kan gaan. Geen van deze oplossingen hebben geholpen. Ik ben ook met de laptop terug gegaan naar de winkel, echter daar kon ik de geluiden niet reproduceren. Echter, thuis hoor ik het gekraak weer regelmatig.

Ik heb er nu al veel tijd in gestoken, maar nog geen oplossing gevonden, naar mijn mening moet een 'entertainment notebook' direct uit de doos mp3's kunnen spelen in een speler naar keuze. Iemand een suggestie wat ik er aan kan doen of kan ik dit probleem beschouwen als defect on arrival? gr

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Titelfix - het is hier een goed gebruik om de Windows versie ook in de titel te zetten, zie ook alle andere topics en de Windows Clients - Policy ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device