Toon posts:

PS3 in DMZ

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem aan dat deze vraag vaker is gesteld. Ik heb veel gegoogled, maar niks gevonden. Ik zoek een Nederlandse handleiding van hoe ik mijn PS3 in DMZ kan zetten... Dit na aanleiding van PES09 waarmee ik niet online kan. Dan zet namelijk meteen alle poorten open en dan heb ik geen problemen meer met online games. Dus iemand die mij zou kunnen helpen?

Met vriendelijke groeten,

Achraf

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Een Google-opdracht op "PS3 in DMZ" levert me meerdere documenten/forums op waar stappenplannen staan om een PS3 dus open te zetten naar het internet.

Het probleem is dat je niet zegt welke apparatuur je thuis allemaal hebt staan die ervoor zorgen dat de PS3 nu niet openstaat naar het internet noch wat je zelf al geprobeerd hebt. Kan me zo voorstellen dat je bepaalde dingen wel hebt gevonden maar niet snapt (of kan uitvoeren op een router met firmware x.xxx).

Iet meer info?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het nader toelichten:

Ik heb de Gigaset SX551. Beter bekend als de KPN Experia. Maar ik had de ip adres van mijn PS3(xxx.xxx.2.3) In de Exposed Host gezet... Hij werkte toen. Maar ik moest even leren dus ik zet mijn PS3 uit. Zet ik hem weer aan krijg ik weer een foutmelding van: Unable to transmit using UDP Port 3658(Als ika uto select doe staat er 5370). You may need to connect directly to the internet or adjust your connection device i.e, router settings etc.
Assign DMZ, Port Mapping, Configure NAT table and other router setttings to the PLAYSTATION 3 system. Individual products may use unique terminology..

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tja, wat ik lees uit je verhaal; je PS3 moet een vast IP hebben. Daarna moet je dat IP in je router/modem in Exposed Host zetten en/of bepaalde NAT-settings configureren. Geen idee welke poorten de PS3 eventueel nodig heeft maar kijk eens in Het Grote Poortmappingsverhaal voor info over poort-mappings.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Met MAX3400 ^^^

Een vast IP is handig als je nat entries gaat maken. (Overigens hoef je interne IP adressen niet te maskeren met ***. Je PS3 zal waarschijnlijk IP 192.168.2.3 o.i.d. hebben.. Adressen die je kan maskeren zijn je externe IP adressen.)
Maar goed, uit eindelijk zal het Poortmappings verhaal toch handig zijn om te lezen.